Adevarul este ca niciodata nu este prea tirziu, pentru o scurta si acuta desteptare…   7 comments

FEMEIA CATHEDRALA din  NOURI…

De altfel multa vreme nici nu m-am gindit la existenta Lui… Nu L-am simtit nicaieri… Viata mea isi urma cursul ravasita in bucurii facile, fara nici o trimitere spre cumpatare si echilibru spiritual… Ani buni nu mi-a cunoscut spiritul decit in momente de rascruce… Eram atit de plin de mine si de smintelile mele, incit nimic nu ma putea opri din alunecarea lipiciosa cu care ma si obisnuisem indestulat… Ce ginduri?… Ce Nelinisti?.. Ce neintelegeri?… Credeam ca am inteles totul din viata… Aroganta ma tinea in paturi calde, frumos parfumate… Nu-mi era frica de nimic… nici macar, de mine insumi…

Periculoasa pozitie… dar cine statea sa inteleaga…cine avea timp de asa ceva??… Eu?… In nici un caz…Eu aveam alte arderi…alte risipiri… si m-am risipit, m-am risipit cu o voluptate de nedescris…

Mai tirziu, am inteles citeva importante fire de rost… Ce-i cu mine, incotro ma indrept, care imi este identitatea… de ce a trebuit sa fiu mai intii idiot… ce trebuie sa fac in scurta-mi existenta… si mai ales ce trebuie sa las, in urma trecerii mele… Adevarul este ca niciodata nu este prea tirziu, pentru o scurta si acuta desteptare… Niciodata…

Posted 7 Iunie 2010 by Andrei D.MITUCA in Activitati care tin OMENIREA intreaga MENTHAL..., ACUM, Amintiri Neprafuite..., Andrei D.MITUCA..., Arte Vizuale...Ideographie..., Articol propriu..., Articol smuls, Asa s-a INTIMPLAT..., Asa simt eu, Comunicare NONVERBALA..., COMUNICARE prin Vibratie Sonora..., Corinei..., Cultura ACCEPTARII..., Cultura ADINCIMII..., Cultura ADINCULUI..., Cultura ADUCERILOR-AMINTE..., Cultura APEI..., Cultura ARIPILOR..., Cultura asa cum o inteleg eu..., Cultura CALATORIEI..., Cultura CREDINTEI..., Cultura DESPRINDERII..., Cultura DEZVELIRII..., Cultura EMOTIEI..., Cultura GINDIRII..., Cultura IERNII..., Cultura IERTARII..., Cultura IMAGINII..., Cultura INTELEGERII..., Cultura INTREBARII..., Cultura ISTORIEI..., Cultura LUMINII..., Cultura MEDITATIEI..., Cultura NAIADELOR, NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Cultura PINTECULUI FEMEII-APA..., Cultura PLOII..., Cultura POVESTILOR..., Cultura RESEMNARII Inteligente..., Cultura RESPECTULUI FEMEII..., Cultura RESPECTULUI..., Cultura SARACIEI..., Cultura SCUFUNDARII..., Cultura SIMTURILOR..., Cultura SINELUI..., Cultura SUFLETULUI..., Cultura SUNETELOR..., Cultura TRAIRILOR..., Cultura TRUPULUI..., Cultura UMEZELII..., Cultura UMILINTEI..., Cultura VAZDUHULUI..., Cultura VAZULUI..., Cultura VIETII de DUPA..., Cultura VIETII..., Cultura VIZIUNII..., Definitii..., Fiul meu..., Ideea ca IDEOGRAPHIE..., INCAPINAREA de a nu cadea in GENUNCHI..., Informatii Imprumutate..., Patrimoniu Universal..., Pentru MINE..., PERSONALITATI..., Puterea IMAGINII..., Puterea MUZICII..., REZISTENTA Culturii Romane..., Trairi de Dincolo de Simturi..., vie

7 responses to “Adevarul este ca niciodata nu este prea tirziu, pentru o scurta si acuta desteptare…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Thanks for posting. Good to see that not everyone is using RSS feeds to build their blogs 😉

  2. I’ve been checking your blog for a while now, seems like everyday I learn something new 🙂 Thanks

  3. This post makes a lot of sense !

  4. I was just having a conversation over this I am glad I came across this it cleared some of the questions I had.

  5. I’ve just started off a blog, the knowledge you give on this site has aided me extremely. Thank you for all your time & work.

  6. I’ve been checking your blog for a while now, seems like everyday I learn something new 🙂 Thanks

  7. I’ve just started off a blog, the knowledge you give on this site has aided me extremely. Thank you for all your time & work.

Lasă un răspuns

