Am sa ma mint ca am dormit toata noaptea neintors…   8 comments

Acum o sa incerc sa ma culc. Dar nu vreau sa dorm. Nici nu cred ca as putea… Ma gindesc sfredelitor la Tiberiu si la Doina… O sa incerc sa adorm totusi, lasind ochii trairilor larg deschisi pentru minunea Luminii Noptii…

Daca vine peste mine, atunci am s-o simt. Daca nu… NU!.  Spre dimineata, atunci cind ploaia ma va inveli in bulbucii sai nepaminteni am sa-mi construiesc un vis frumos in care … am sa ma mint la fel de frumos, ca am dormit toata noaptea neintors…

Si toata ziua ce va urma o sa ma chinui sa-l cred aievea…

Asa am sa fac…

8 responses to “Am sa ma mint ca am dormit toata noaptea neintors…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Noapte bună Andrei !

    Odihneşte-ţi măcar din cînd neodihna.
    Avem mare nevoie de limpezimea nălucilor care pot căpăta contur real din visările tale, care merg către oriunde, NU către nicăieri …

  2. Multumesc draga Tibi!…Noaptea a trecut… Focurile senzatiei de creatie s-au asmutit catre dimineata… Ploaia nu m-a uitat, dar nici nu ma invelit in bulbucii ei pe care ii iubesc atit de mult… Astazi este o alta zi plina de drumuri ce se doresc a fi limpezi…
    Duminica Domnului fie cu tine…
    cu drag,
    adm

  3. Great read. Thanks for the info!

  4. Great read. Thanks for the info!

  5. I REALLY liked your post and blog! It took me a minute bit to find your site…but I bookmarked it. Would you mind if I posted a link back to your post?

  6. Interesting read, perhaps the best article iv’e browse today. We learn everyday cheers to you!

  7. This post makes a lot of sense !

  8. I was just having a conversation over this I am glad I came across this it cleared some of the questions I had.

Lasă un răspuns

