Paul Van DYK – Let GO…ft. Rea Garvey…   12 comments

Posted 20 Iunie 2010 by Andrei D.MITUCA in Activitati care tin OMENIREA intreaga MENTHAL..., ACUM, Amintiri Neprafuite..., Andrei D.MITUCA..., Ars MUSICA..., Ars POETICA, Arte Scrise..., Arte Vizuale...Ideographie..., Articol Imprumutat cuminte..., Articol propriu..., Asa s-a INTIMPLAT..., Asa simt eu, CLANNAD sau iubirea CELTA..., Comunicare NONVERBALA..., COMUNICARE prin Vibratie Sonora..., Corinei..., Cultura ACCEPTARII..., Cultura ADINCIMII..., Cultura ADINCULUI..., Cultura ADUCERILOR-AMINTE..., Cultura APEI..., Cultura ARIPILOR..., Cultura asa cum o inteleg eu..., Cultura CALATORIEI..., Cultura DEII..., Cultura DESPRINDERII..., Cultura DEZVELIRII..., Cultura Doinei POPESCU..., Cultura EMOTIEI..., Cultura FRUMOSULUI..., Cultura GINDIRII..., Cultura IERNII..., Cultura IERTARII..., Cultura IMAGINII..., Cultura INFORMATIEI de Valoare..., Cultura INTREBARII..., Cultura ISTORIEI..., Cultura LUMINII..., Cultura MEDITATIEI..., Cultura MORTII..., Cultura NAIADELOR, NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Cultura PINTECULUI FEMEII-APA..., Cultura PLOII..., Cultura POVESTILOR..., Cultura RESEMNARII Inteligente..., Cultura RESPECTULUI FEMEII..., Cultura RESPECTULUI..., Cultura SCUFUNDARII..., Cultura SIMTURILOR..., Cultura SINELUI..., Cultura SUFLETULUI..., Cultura SUNETELOR..., Cultura TRAIRILOR..., Cultura TRUPULUI..., Cultura UMEZELII..., Cultura UMILINTEI..., Cultura VAZDUHULUI..., Cultura VAZULUI..., Cultura VIETII de DUPA..., Cultura VIETII..., Cultura VIZIUNII..., Definitii..., Fiul meu..., Ideea ca IDEOGRAPHIE..., INCAPINAREA de a nu cadea in GENUNCHI..., Muzica care Graveaza..., NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Patrimoniu Universal..., Pentru Abis1957, Pentru Deea..., Pentru Fiul meu, Bogdan..., Pentru MINE..., PERSONALITATI..., Puterea IMAGINII..., Puterea MUZICII..., Puterea Slabiciunii, REALITY Show..., REALITY TELEVISION..., REZISTENTA Culturii Romane..., Trairi de Dincolo de Simturi..., vie

12 responses to “Paul Van DYK – Let GO…ft. Rea Garvey…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bonnie Taylor… Frumoasa felie de aducere-aminte… Multumesc din suflet , scumpe prieten… Iarta-ma ca intreb;…din ce contingent faci parte???… Eu sint Contingentul 1957, martie 6….
    Vorbind cu tine… simt ca ma insanatosesc sufleteste….Si asta nu este putin lucru… Simteam ca-mi moare sufletul… Simteam ca-mi moare sufletul… In ultima vreme am tras de mine cu indaratnicia unui genist, care refuza sa moara , care refuza sa cada in genunchi… Nu de alta dar sint obsedat sa nu ma loveasca glontul atunci cind sint cazut in genunchi… In picioare…ar fi altceva… Sarmane vise de soldat…
    Duminica sa-ti fie permisie prelungita pina inspre dimineata…
    cu sinceritate,
    adm

  2. Nu întotdeauna cuvintele mele pot spune tot ce gîndesc sau ce simt dar, privind blogul tău, mie îmi renaşte speranţa, dacă nu intr-o lume mai bună, măcar intr-o lume mai frumoasă, chiar dacă este făurită din visuri …

    Mulţumesc asemenea !
    Cu prietenie, tibi – 30 sept 1951.

  3. Iarta-ma, iarta-ma… Chiar nu mai tin minte… Nu, noi doi ne-am ciondanit pe eterna si obsesiva mea thema ( cu vina tuturora, pentru blestematia prin care trecem…acum).??.. Eu asa imi aduc aminte pe o pala de vint… Locul confruntarii?… Blogul DeeII?… Daca asa este, atunci imi mai cer inca odata iertare pentru taisul pozitie mele… Uneori, chiar si eu ma mai tai in duritatea neinduplecata a crezului meu…
    Si totusi, acum cind iti scriu… cred ca nu ma insel… Cu tine mi-am confruntat stoicismul si indaratnicia…

    Puterea Slabiciunii…
    cu drag,
    adm

  4. Ce a fost a fost.

    Şi eu sînt dur şi intransigent de prea multe ori, apoi regret enorm.

    Cu stimă şi prietenie, tibi.

  5. Cunosc sentimentul regretului sfisiietor…Ce a fost a fost… Si de acolo ne-am cunoscut… Asta, Da!…intimplare… Multumesc pentru ca te-am cunoscut… Sintem atit de putini, din ce in ce mai putini… Cred ca am ramas printre putinii servanti ai Bateriei Albastre…
    cu respect,
    adm

  6. I would like to say “wow” what a inspiring post. This is really great. Keep doing what you’re doing!!

  7. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

  8. Hello, this is my first time i visit here. I found so many interesting in your blog especially on how to determine the topic. keep up the good work.

  9. Thanks for posting. Good to see that not everyone is using RSS feeds to build their blogs 😉

  10. Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink – bookmark this site? Regards, Reader

  11. Awesome post. I so good to see someone taking the time to share this information

Lasă un răspuns

