Pentru Deea…   12 comments

Deea, nu-ti poti desena, dorul de Tine… Iertata-mi fie sentimenthala aplecare… daca nu vrei sa apari, culoarea penelor coifului se va imbujora nepermis de mult.. Iarta-ma!!… Sufletul imi vorbeste, nu eu…nu eu… Eu nu indraznesc… Am educatie militara!… Stiu unde nu am voie sa articulez… Iarta-ma!…

Astazi impart casti romane tuturor capetelor pe care le iubesc…

Stiu ce va sa vie, fara ca voi sa banuiti, macar… Aveti incredere in ceea ce simt eu, fata de Voi!…

Posted 26 Iunie 2010 by Andrei D.MITUCA in Activitati care tin OMENIREA intreaga MENTHAL..., ACUM, Amintiri Neprafuite..., Andrei D.MITUCA..., Arte Scrise..., Arte Vizuale...Ideographie..., Articol propriu..., Asa s-a INTIMPLAT..., Asa simt eu, ATUNCI..., Comunicare NONVERBALA..., COMUNICARE prin Vibratie Sonora..., Cultura ACCEPTARII..., Cultura ADINCULUI..., Cultura ADUCERILOR-AMINTE..., Cultura APEI..., Cultura ARIPILOR..., Cultura asa cum o inteleg eu..., Cultura CALATORIEI..., Cultura CREDINTEI..., Cultura DEII..., Cultura DESPRINDERII..., Cultura DEZVELIRII..., Cultura Doinei POPESCU..., Cultura EMOTIEI..., Cultura FRICII..., Cultura FRUMOSULUI..., Cultura GINDIRII..., Cultura IERNII..., Cultura IERTARII..., Cultura IMAGINII..., Cultura INTREBARII..., Cultura ISTORIEI..., Cultura LUMINII..., Cultura NAIADELOR, NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Cultura PINTECULUI FEMEII-APA..., Cultura PLOII..., Cultura POVESTILOR..., Cultura RESPECTULUI FEMEII..., Cultura RESPECTULUI..., Cultura SARACIEI..., Cultura SCUFUNDARII..., Cultura SIMTURILOR..., Cultura SINELUI..., Cultura SUFLETULUI..., Cultura SUNETELOR..., Cultura TRAIRILOR..., Cultura TRUPULUI..., Cultura UMEZELII..., Cultura UMILINTEI..., Cultura VAZULUI..., Cultura VIZIUNII..., Definitii..., INCAPINAREA de a nu cadea in GENUNCHI..., Informatii Imprumutate..., NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Patrimoniu Universal..., Pentru Deea..., PERSONALITATI..., Puterea IMAGINII..., Puterea MUZICII..., Puterea Slabiciunii, Trairi de Dincolo de Simturi...

12 responses to “Pentru Deea…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu sunt o amazoană, Andriuşa, aş fi mai degrabă o bacantă 🙂

    Dar primesc rugul coroanei tale 🙂

  2. Asta ai simtit tu?…Atunci nu-mi ramine decit sa-mi cer scuze, plecindu-mi ochii si sufletul spre pamint…
    cu respect,
    adm

  3. De ce sa-ti ceri scuze, dragule? Am zis jucăuş, nu cu reproş 🙂

  4. Atunci te imbratisez voios…

  5. I’ve been checking your blog for a while now, seems like everyday I learn something new 🙂 Thanks

  6. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

  7. Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink – bookmark this site? Regards, Reader

  8. Awesome post. I so good to see someone taking the time to share this information

  9. Nice post! You truly have a wonderful way of writing which I find captivating! I will definitely be bookmarking you and returning to your blog. In fact, your post reminded me about a strange thing that happened to me the other day. I’ll tell you about that later…

  10. Good! Thank you! I always wanted to write in my site something like that. Can I take part of your post to my blog?

  11. Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink – bookmark this site? Regards, Reader

  12. Great read. Thanks for the info!

Lasă un răspuns

