Pentru prietenul meu, TIBERIUS…   10 comments

…pentru prietenul meu, TIBERIUS…

In  semn de adinca Recunostinta, Pretuire si Straluminare, draga TIBERIUS, iti ofer in dar aceasta casca de otel moale pentru a-ti proteja timplele, ori de cite ori vreo spada dusmana va voii sa-ti loveasca,  constructia-ti de Stapinitor de Poduri Militare Joase…

Orice simbol roman ma alineaza si-mi impune Linia peste care Privirea  nu are voie sa treaca…  decit aliniata perfect… Ce nu este Mult, Mult are sa ne chinuie… Imbarbateaza-ti inima si mina dreapta, prieten drag… Podurile Militare Joase au sa ne salveze…

al tau prieten,

Andrei D. MITUCA

10 responses to “Pentru prietenul meu, TIBERIUS…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prietene, deja mă răsfeţi!
    O seară frumoasă îţi urez !
    eu, tibi

  2. Am vrut doar sa-ti daruiesc o Casca Romana…
    Multumesc pentru urarile serii…
    acelasi,
    adm

  3. I’ve just started off a blog, the knowledge you give on this site has aided me extremely. Thank you for all your time & work.

  4. Great read. Thanks for the info!

  5. I’ve just started off a blog, the knowledge you give on this site has aided me extremely. Thank you for all your time & work.

  6. I would like to say “wow” what a inspiring post. This is really great. Keep doing what you’re doing!!

  7. I would like to say “wow” what a inspiring post. This is really great. Keep doing what you’re doing!!

  8. I was just having a conversation over this I am glad I came across this it cleared some of the questions I had.

  9. I was just having a conversation over this I am glad I came across this it cleared some of the questions I had.

  10. Interesting read, perhaps the best article iv’e browse today. We learn everyday cheers to you!

Lasă un răspuns

