Eu, ma am pe Mine!… Nu am nevoie de NIMENI!!…   8 comments

Eu, ma am pe Mine!… Nu am nevoie de NIMENI!!…

8 responses to “Eu, ma am pe Mine!… Nu am nevoie de NIMENI!!…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa nu uitam ca potrvit unor opine sunt trei categorii sociale: Patura de jos,care are atentia concentrata asupra subzistentei fiind formata din95 %, care nu are timnp niciodata sa vada mai departe decat virful nasului, patura de mijloc,formata de cei care stiu ce inseamna sa gansesti,sa iti doresti Bunul suprem,sau….poate sa ravnesti ,nu la ce apartine aproapelui ci…la tot.si cei din patura de sus care au fost „binecuvantati „a se naste cum s-au nascut.
    Cei de mijloc vor avea mereu slogane ,platforme ,obiective,promisiuni….si evident vor incerca si vor reusi sa schimbe locul lor cu cel de ”SUS” si care….vor schgimba DOAR denumirea dictaturii………
    eu,sunt prea ocupat pentru a gandi ,dar tu .cel ce citesti………..din ce categorie faci parte?!?!??

  2. Eu vad ce vad multi dar nu-si pot explica… Eu vad IMAGINEA… si INSOMNIA ei, imi provoaca si intretine LIPSA SPERANTEI imediate… Multumesc pentru dialog si vizita, draga Paul… Eu vad IMAGINEA unei plati pentru insingerarea sfirsitului de decembrie ’89… Nimic din ceea ce vezi in paginile acestui blog, nu este o seaca trecere in revista… Absolut toate trairile mele sint inmuiate in singe…
    cu stima,
    adm

  3. Awesome post. I so good to see someone taking the time to share this information

  4. I’ve just started off a blog, the knowledge you give on this site has aided me extremely. Thank you for all your time & work.

  5. I would like to say “wow” what a inspiring post. This is really great. Keep doing what you’re doing!!

  6. Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink – bookmark this site? Regards, Reader

  7. I’ve been checking your blog for a while now, seems like everyday I learn something new 🙂 Thanks

  8. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

Lasă un răspuns

