NATO – OTAN – SUMMITUL IDIOTILOR…   2 comments

NATO – OTAN – SUMMITUL IDIOTILOR…

2 responses to “NATO – OTAN – SUMMITUL IDIOTILOR…

Subscribe to comments with RSS.

  1. la inceput..nu am realizat ca toate desenele sunt facute de dv….mi se pareau prea.. PERFECTE.. am crezut.. sincer ca sunt dp net… apoi am realizat..imi cer scuze

  2. Multumesc draga Enna… Eu le realizez, ele imi sint deopotriva obsesii si insomnii profunde… Ma bucura vizitele tale. Sint cuminti, linistitoare…imi mingiie sufletul obosit peste masura… Multumesc inca odata…
    Sa-ti fie dupa-amiaza calda…
    cu drag,
    adm

Lasă un răspuns

