Mindria de a fi Roman…( pentru Maria MARCU, Roman, Neamt, ROMANIA…)   6 comments

Mindria de a fi roman, nu au reusit sa ne-o fure, pentru ca ei nu sint romani… Numai ca bucuria mi-o traiesc adinc numai in suflet, pe fata atirnindu-mi drapelul romanesc in berna…
Cu drag, iti urez “La multi Ani!”, draga mea Maria…
adm

Posted 1 Decembrie 2010 by Andrei D.MITUCA in Activitati care tin OMENIREA intreaga MENTHAL..., ACUM, Andrei D.MITUCA..., Ars POETICA, Arte Scrise..., Arte Vizuale...Ideographie..., Articol propriu..., Asa s-a INTIMPLAT..., Asa simt eu, ATUNCI..., CLANNAD sau iubirea CELTA..., Comunicare NONVERBALA..., COMUNICARE prin Vibratie Sonora..., Corinei..., Cultura ACCEPTARII..., Cultura ADINCULUI..., Cultura ADUCERILOR-AMINTE..., Cultura APEI..., Cultura ARIPILOR..., Cultura asa cum o inteleg eu..., Cultura CALATORIEI..., Cultura CREDINTEI..., Cultura DESPRINDERII..., Cultura DEZVELIRII..., Cultura EMOTIEI..., Cultura EXPRIMARII..., Cultura FRICII..., Cultura GINDIRII..., Cultura IERNII..., Cultura IERTARII..., Cultura IMAGINII..., Cultura INFORMATIEI de Valoare..., Cultura INTELEGERII..., Cultura INTREBARII..., Cultura ISTORIEI..., Cultura LEGIUNII..., Cultura LUMINII..., Cultura Mariei POSTU..., Cultura MEDITATIEI..., Cultura MORTII..., Cultura NAIADELOR, NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Cultura PINTECULUI FEMEII-APA..., Cultura PLOII..., Cultura POVESTILOR..., Cultura RESEMNARII Inteligente..., Cultura RESPECTULUI FEMEII..., Cultura RESPECTULUI..., Cultura SARACIEI..., Cultura SCUFUNDARII..., Cultura SIMTURILOR..., Cultura SINELUI..., Cultura SUFLETULUI..., Cultura SUNETELOR..., Cultura TRAIRILOR..., Cultura TRUPULUI..., Cultura UMEZELII..., Cultura UMILINTEI..., Cultura URITULUI..., Cultura VAZDUHULUI..., Cultura VAZULUI..., Cultura VIETII..., Cultura VIZIUNII..., Definitii..., Elogiul adus lui Hans ZIMMER..., Ideea ca IDEOGRAPHIE..., INCAPINAREA de a nu cadea in GENUNCHI...

6 responses to “Mindria de a fi Roman…( pentru Maria MARCU, Roman, Neamt, ROMANIA…)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iti multumesc, draga Andrei, ca incerci sa gasesti pentru noi LUMINA in bezna asta a constiintelor… Mie nu mi-e rusine sa spun in gura mare ca sunt romanca! Nu mi-e rusine ca sunt din vatra veche a Moldovei lui Stefan si tocmai de aceea niciodata nu-mi ascund accentul de moldoveanca atunci cand ma duc prin tara… Dar am intalnit destui romani, care pribegi fiind prin alte tari, le este pur si simplu RUSINE sa spuna ca sunt romani…

  2. Si La Multi Ani ROMÂNIE !

  3. Cu tot dragul pe care l-am gasit la tine, atunci cind te-am intilnit intimplator pe aici…
    adm…

  4. Cu tot dragul pe care l-am intilnit la tine atunci cind, intimplarea ne-a facut cunostinta pe aici…
    adm…

  5. La multi Ani!!…Romanie draga!!…

  6. Thanks for this nice post! I found your blog through a friend of my. Well writed article and hope to visit here often.

Lasă un răspuns

