Franz KAFKA – Drumul spre casă…   9 comments

Drumul spre casă…

Franz KAFKA

Vezi puterea de convingere a aerului de după furtună! Meritele-mi apar şi mă copleşesc chiar şi dacă mă opun. Mărşăluiesc şi tempoul meu este tempoul acestei părţi a străzii, al acestei străzi, al acestui cartier.

Sînt pe bună dreptate răspunzător pentru toate bătăile în uşi, în tăbliile meselor, pentru toate toasturile, pentru perechile de îndrăgostiţi din paturi, de pe schelele construcţiilor noi, de pe străzile întunecate, unde se înghesuie în zidurile caselor, sau de pe divanurile bordelurilor.

În raport cu viitorul îmi preţuiesc trecutul, deşi pe amândouă le găsesc excelente şi nu pot să dau întâietate nici unuia dintre ele; nu-mi rămâne decât să învinuiesc nedreptatea providenţei care mă răsfaţă atâta.
Doar când intru în camera mea sînt puţin cam îngândurat, însă fără să fi găsit, în timp ce urcam scările, ceva asupra căruia să mi se oprească gândurile.

Nu mi-e de mare ajutor nici faptul că deschid fereastra de tot şi dintr-o grădină mai răsună muzica.

…masurat si atins de Eugen BOTT…

9 responses to “Franz KAFKA – Drumul spre casă…

Subscribe to comments with RSS.

  1. I would like to say “wow” what a inspiring post. This is really great. Keep doing what you’re doing!!

  2. Interesting read, perhaps the best article iv’e browse today. We learn everyday cheers to you!

  3. Awesome post. I so good to see someone taking the time to share this information

  4. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

  5. I would like to say “wow” what a inspiring post. This is really great. Keep doing what you’re doing!!

  6. I’ve just started off a blog, the knowledge you give on this site has aided me extremely. Thank you for all your time & work.

  7. I was just having a conversation over this I am glad I came across this it cleared some of the questions I had.

  8. Nice post! You truly have a wonderful way of writing which I find captivating! I will definitely be bookmarking you and returning to your blog. In fact, your post reminded me about a strange thing that happened to me the other day. I’ll tell you about that later…

  9. Great read. Thanks for the info!

Lasă un răspuns

