King ARTHUR – Cind ONOAREA si RESPECTUL o cere…   15 comments

King ARTHUR – Cind ONOAREA si RESPECTUL o cere…

… armarea bratului drept devine o obligatie Morala, de la care CEL DREPT nu are dreptul sa Abdice…

15 responses to “King ARTHUR – Cind ONOAREA si RESPECTUL o cere…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Primeste admiratia spectatorului tacut, din ultimul rand al salii… Imaginea de ansamblu, e fascinanta…
    Zi plina de impacare si bucurii…
    Ninge pe Moldova, ninge…

  2. Nu esti spectator tacut si nu esti in ultimul rind al salii… Tu, nu ai cum sa gasesti acolo.. Iar de nins…Ninge…Ninge ca in Fratii GRIMM… Ninge pentru noi… Auzi?..Bei un ceai fierbinte cu scortisoara??..
    cu drag,
    Adm…

  3. Da, ninge pentru noi… Si ninge dumnezeieste de frumos…!
    Mi-e drag pana si gerul aspru care s-a lasat… Si DA! Beau un ceai cu scortisoara…
    Sa fii binecuvantat, Andrei…

  4. Chiar acum am intrat in casa…Am lasat iuresul de afara pentru scurt timp singur, dar el stie ca ma intorc…ma intorc la el… Sint nascut la Moscova, tarimul ultimilor zapezi de rasarith… Beau cu nesatiu ceaiul fierbinte lasath de tine pe policioara vastelor mele trairi… Am parul ud si inima incalzitha… Imi umezesc gindurile in licoarea scrisului tau… Ascultha, ultima mea postare… Eu o asculth acum si beau ceaiul tau… Binecuvintharea ne va indulci, drumul…
    Revin…Lumina fie de parthea ta…
    adm

  5. Cu plecaciune, multumescu-ti… Si eu am sange de rusoaica in vene…
    Vastele tale trairi sunt idealuri inalte pentru mine, vin de nicaieri, indreptandu-ma spre VIATA…
    Indrept Lumina si inspre Tine, ce e Bun, mereu poate fi impartit…
    Soarta fie blanda cu sufletele noastre…

  6. Deci, Nu intimplator Rasarithul ne-a facut cunostinta…
    cu respect,
    Adm…

  7. Deci, NU… Stii bine, nimic nu e intamplator, totul are un Rost…

  8. … Totul are, intr-adevar un Rost… Auzi cum ninge??…
    Simbata asta, sa-ti incalzeasca Emotiile…inceputhului de ROST…
    cu drag,
    Adm

  9. Ce loc minunat e lumea!
    Ce binecuvantare e Viata!
    Cand vor simti la fel toti semenii nostri, se va insenina din nou, si va avea din nou un Rost, apusul, rasaritul, miazazi si miazanoapte…
    In centru, inimile noastre vesnic dornice de Pace…
    Sa fii ocrotit, ai un cititor fidel, aici, in Moldova…
    Acum ma intorc sa ascult … cum ninge…

  10. Multumesc pentru ziua asta minunata incununata de soaptele zapezilor de ianuarie…
    Sa fii ocrotita si Tu, Luminatha si Binecuvinthatha…
    al tau intotdeauna cu sincerithathe,
    Andrei D.MITUCA

  11. Seara e inca tanara, Andrei… Multumesc pentru Dar. Mi-am amintit de ceai si am revenit sa-ti impartasesc din gandurile mele.
    Din lacrimi de Soare de nasc minunile vietii… Ma doare nimicnicia unora, ma bucura marinimia altora, imi pasa… De aici si unele tristeti, sau neputinte ce ma incearca…
    Pana una-alta, ma uit pe geam, cum ninge, cu nasul lipit ca in copilarie, dorindu-mi ( pentru a cata oara ?) sa fiu iar copil, sa nu am decat grija ascultarii de parinti…
    Miroase cumva a busuioc si tei???…

  12. Iarta-ma pentru ca nu ti-am scris aseara, pentru ca nu ti-am raspuns aseara… M-am culcat. In ultimul timp sint sfisiat de o oboseala cronica… Si pe mine m-au strivit nimicniciile vietii in care innot… De aceea pentru uitare desenez si scriu…si vorbesc cu oameni minutati ca tine… Si mie mi-e dor de copilarie. Am puterea atunci cind inchid ochii sa mi-o aduc aproape de simturi…Am puterea asta…
    Miroase a padura ninsa…miroase a vanilie… miroase a padure …miroase a copilarie neatinsa…
    te imbratisez,
    cu drag,
    Adm

  13. Sorry for the stupid question. What is the best search engine http://google.com or http://yahoo.com?

  14. http://google.com
    regards…
    adm

Lasă un răspuns

