King ARTHUR – Ce m-as face fara Naiadele, Nereidele si Oceanidele mele dragi??…   8 comments

King ARTHUR – Ce m-as face fara Naiadele, Nereidele si Oceanidele mele dragi??…

Cum mi-ar fi fost viata fara Naiadele, Nereidele si Oceanidele obsesiilor mele scufundathe?… Dincolo de taria si siguranta Paminturilor iubesc plutirea fara greuthathe inspre fundurile Paminturilor demult scufundathe… Dincolo de strapungerea luminilor ma cheama toate adincurile intens colorathe intr-un singur si imperial Albastru… Albastrul constiintei de sine… Cum mi-ar fi fost viata fara Naiadele, Nereidele si Oceanidele obsesiilor mele scufundathe?… Nu stiu… Nici nu mi-ar folosi la ceva sa stiu… Nu stiu Nimic… Am linga mine, in mine Naiadele, Nereidele si Oceanidele drumului daruith de Zeii tuturor Apelor Lumilor…

Acolo nu ma mai atinge nici un gind, oricit de uscat ar fi el… Si ma scufund, ma scufund, ma scufund invaluindu-mi mintea intr-o apa vesnic vie, vesnic Imperiala, vesnic Albastra… Cind Albastrul paleste spre stingere, Negrul ii ia locul… Dar eu stiu ca Negrul este doar in imaginatia mea… Negrul nu exista atita timp cit eu respir, beau si ma spal cu apa in care Naiadele, Nereidele si Oceanidele si-au imbaiat si primenit trupul… Atita timp cit ne bem unii altora chimia intima a impletirii prin impreunare…

Cum mi-ar fi fost viata fara Naiadele, Nereidele si Oceanidele obsesiilor mele scufundathe?… Nu stiu… Nici nu mi-ar folosi la ceva sa stiu… Nu stiu Nimic… Am linga mine, in mine Naiadele, Nereidele si Oceanidele drumului daruith de Zeii tuturor Apelor Lumilor… spre profunda si fara de-nceput iubire…

Posted 23 Ianuarie 2011 by Andrei D.MITUCA in Activitati care tin OMENIREA intreaga MENTHAL..., ACUM, Andrei D.MITUCA..., Ars MUSICA..., Ars POETICA, Arte Scrise..., Arte Vizuale...Ideographie..., Articol Imprumutat cuminte..., Articol propriu..., Articol smuls, Asa s-a INTIMPLAT..., Asa simt eu, Augustin BUZURA..., CLANNAD sau iubirea CELTA..., Comunicare NONVERBALA..., COMUNICARE prin Vibratie Sonora..., Corinei..., Cultura ACCEPTARII..., Cultura ADINCIMII..., Cultura ADINCULUI..., Cultura ADUCERILOR-AMINTE..., Cultura APEI..., Cultura ARIPILOR..., Cultura asa cum o inteleg eu..., Cultura CALATORIEI..., Cultura CREDINTEI..., Cultura DEII..., Cultura DESPRINDERII..., Cultura DEZVELIRII..., Cultura EMOTIEI..., Cultura EXPRIMARII..., Cultura FRICII..., Cultura FRUMOSULUI..., Cultura GINDIRII..., Cultura IERNII..., Cultura IERTARII..., Cultura IMAGINII..., Cultura INTREBARII..., Cultura ISTORIEI..., Cultura LEGIUNII..., Cultura LUMINII..., Cultura MEDITATIEI..., Cultura NAIADELOR, NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Cultura PINTECULUI FEMEII-APA..., Cultura PLOII..., Cultura POVESTILOR..., Cultura RESEMNARII Inteligente..., Cultura RESPECTULUI FEMEII..., Cultura RESPECTULUI..., Cultura SARACIEI..., Cultura SCUFUNDARII..., Cultura SIMTURILOR..., Cultura SINELUI..., Cultura SUFLETULUI..., Cultura SUNETELOR..., Cultura TRAIRILOR..., Cultura TRUPULUI..., Cultura VAZDUHULUI..., Cultura VAZULUI..., Definitii..., Elogiul adus lui Hans ZIMMER..., Fiul meu..., Ideea ca IDEOGRAPHIE..., INCAPINAREA de a nu cadea in GENUNCHI..., Istorii..., Moya BRENNAN - Lumina din Mine..., Pentru Fiul meu, Bogdan..., Pentru SONIA..., PERSONALITATI..., REZISTENTA Culturii Romane..., Sindromul OBOSELII CHRONICE..., Suflet de LEGIONAR..., TATALUI meu..., Trairi de Dincolo de Simturi...

8 responses to “King ARTHUR – Ce m-as face fara Naiadele, Nereidele si Oceanidele mele dragi??…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata!
    Ma fascineaza felul cum faci istoria sa devina prezent, ma fascineaza viziunea si perceptia ta asupra culorilor!
    Cat despre iertare, drag prieten, nu am aceasta putere… Nici nu e drept. Iertarea o primim de la strabuni, daca suntem demni in fata viitorului.

    ” Am linga mine, in mine Naiadele, Nereidele si Oceanidele drumului daruith de Zeii tuturor Apelor Lumilor… spre profunda si fara de-nceput iubire…”
    Zi plina de liniste si pace sa ai, Andrei…

  2. Multumesc scumpa prietena pentru mingiierea ce-ai asternut-o peste ochii mei cumplith de obositi… Lasind la o parte straiele cuvinthelor fara de regrethe, sint constienth ca harul desenului s-a pravalith peste mine asurzithor din culmile muntilor de dincolo de universul stiut…
    Pot sa intreb ceva?…
    De ce nu ai deschis si tu o pagina, un site?…
    Sa pot sa ma imbaiez in apa sufletului tau ascuns de ochii curiosi ai lumii…asa cum am fost invatat… Oricum sint pe deplin constient… multi nu pricep ( din cei ce trec pe aici ) ce vreau sa transmith lumii noastre…
    Fii de-a dreptha Domnului nostru Dumnezeu…

    Te imbratisez… fug sa fac un ceai cu rom pentru atunci cind ai sa ai gura uscatha…
    cu drag,
    Adm…

  3. Ideea unui blog ma framanta de ceva vreme, stiu si simt ca am si eu multe de spus… dar pur si simplu, nu cred ca a sosit momentul sa o fac. Eu citesc, nesatul e mare, si daca intru sa comentez, o fac cu drag. Am multa nevoie de comunicare, si sincer, ma bucur ca imi primesti comentariile cu atata caldura.
    Nu stiu ce va urma, incerc doar sa imi traiesc clipa cum pot mai bine, cum pot mai frumos, invatand in aceeasi vreme, sa cunosc oameni noi, suflete alese…
    Mi-e gura uscata numai la gandul ca ai pus de ceai…

  4. Mi-ar place sa fiu Naiada…
    Dar sunt doar o Sanziana autohtona…

  5. Poate construim impreuna un Blog… este simplu…
    Amindoi o sa avem acces la el…Amindoi, ii vom cunoaste parola de acces…
    Poate o sa construim un Recif de corali… Soarele nu-l va arde, pamintul o sa-l mingiie…
    Iar Marea il va ocroti ca pe fiul Ei cel mai de pret… Eu pot sa desenez, iar tu poti sa scrii…
    Impreuna vom putea innota ( imi place cu doi nn )… nevazuti, nebanuiti, nestiuti…
    Adm…

  6. Odata ce te-ai cufundhath in marile mele, o sa-ti curga prin vene singe de Oceanida… nu de naiada…Crede-ma, stiu ce spun…
    Cu drag,
    Adm…

  7. Ma simt onorata si ma emotioneaza mai mult decat iti inchipui, ceea ce imi spui.
    Un Recif de corali… Stiu eu oare sa innot? Nu ti-am tulburat Marile cufundhundu-ma in ele?
    Cu drag, Sonia.

  8. Mi le-ai limpezith… draga Sonia…
    Mi-ai limpezith Marile cufundhindu-te in ele, toata, toata…
    Iti multumesc, si abia astepth sa the citesc din nou…
    …cu drag…
    Adm…

Lasă un răspuns

