King ARTHUR – Privirea care Toarna HISTHORIA, in Mathca Legendei…   32 comments

King ARTHUR – Privirea care Toarna HISTHORIA, in Mathca Legendei…

Legendele Adevarathe au nevoie de Matrite Adevarathe… Fara Matrita din Diamant Negru, HISTHORIA devine traire lipsitha de viata, lipsitha de Adevar… Ce HISTHORIE poate trai in afara Adevarului?… Legendele Adevarathe au nevoie de Matrite Adevarathe… slefuithe din priviri fara de Moarthe… Nu-mi aduc aminthe ca vreun pamintean sa fi zamislit vreo Matrita de HISTHORIE Adevarata…

Ce paminthean poate infrunta aceasta privire?…

32 responses to “King ARTHUR – Privirea care Toarna HISTHORIA, in Mathca Legendei…

Subscribe to comments with RSS.

  1. E adevarat… Aceasta privire nepamantheana trece dincolo de maruntele ambitii pamanhene. Dincolo de ea, Legenda, Adevarul, Histhoria…
    Ce mult s-a indepartat omenirea de la esenta acestor Adevaruri!
    Ce absurd se pierd in lucruri care transforma thimpul in cenusa uitarii…
    De ce? Cand totul- totul e doar in noi?
    Incep sa mi se lamureasca lucruri carora nu le gaseam inteles…
    Sper ca am nimerit la thimp, pentru ceai…

  2. Ti-am ” imprumutat” putin din felul cum scrii, din respect pentru gazduirea gandurilor mele, in casa suflethului tau…

  3. Chiar acum il iau de pe foc…
    Fii binevenitha… Seara de abia a inceputh…
    Frigul s-a intetit… Noi incepem a ne cunoaste din ce in ce mai cald…

  4. Scrisul meu este si al Thau…
    Nu-l va pricepe nimeni, pentru ca nimeni nu intelege rostul, Rosthului nostru…

  5. Un blog la care tin mult, de asemeni se numeste ROMANIA – Padurea fara Rost…
    Adresa lui este ; http://www.romaniapadureafararost.wordpress.com
    De fapt lucrez in 8 bloguri, in 8 obsesii, in 8 lumii si mari… Cu timpul am sa-ti dezvalui toate potecile… Bine?…
    Ai desenath in mine sentimenthul voluptos al increderii de Dincolo… Pentru ca numai Dincolo lucrurile curg duse pe valuri de Incredere…
    te imbratisez…
    adm

  6. Te-am vizitat deja si acolo, in cursul acestei zile… Pari sa imi intuiesti pasii…
    Ma bucur ca folosesti Timphul ca si aliat, ca vrei sa imi dezvalui potecile din suflethul tau. Sper sa nu te dezamagesc, sper asta din suflet.
    Nu stiu de unde vin si incotro ma indrept, dar ma bucur ca la acest popas te-am descoperit. Acest voluptos senthiment de care spui, ma incearca si pe mine, cu o noutate absoluta.
    … Si, DA…! Mi-e cald si mi-e bine…

  7. Ti-am lasath doua daruri in ROMANIA – Padurea fara Rost… Bucura-te de ele… Inveleste-te in ele…
    acelasi,
    adm

  8. Am sa te ajuth eu, sa nu ne dezamagim… Bine?…
    Sa ne asezam cuminti de-a Dreaptha Domnului Dumnezeu…
    Doar El ne-a construit asa cum ne-am cunoscuth pe fundul Oceanelor Universului Nestiuth…
    Sa ne asezam cuminti…
    Iar eu te voi inveli in vise pe care nu le-ai avuth niciodata…
    inclinath,
    Adm…

  9. M-am asezat cuminte… E o calatorie la care nu m-am asteptat sa fiu poftita. Toate Neinteleshurile capata sens, dupa atata amar de Vreme… Imi e oare dor de mine, cea de la Inceputhuri?
    Imi spui de vise… Le am de cand am amintiri cu mine, multe se impletesc cu visele copilariei…
    Mie-dor sa fiu leganata ca atunci, sa dorm in bratele Cerului…

  10. Numele meu real este Irina…

  11. Si eu am aminthiri cu mine, cu mama, cu tata… cu mine…
    Uneori visez colorath, profund, pina dincolo de moarte… Drumul inapoi nu ma sperie… trebuie sa construim impreuna un blog… Si il vom construi…
    Nu am cuvinthe sa multumesc destinului, cerului, apei… ce mi s-a intimplath…
    Inchide ochii..
    sa-ti pot multumi…

  12. Nu e meritul meu ce ti se intampla…
    Dar voi inchide ochii, asteptandu-ti multumirea, pe care ma voi stradui sa o merit…

  13. Numele meu real este Andrei D.MITUCA…
    Am fost pe rind; ofiter al armatei romane, inginer de drumuri si poduri, ideograph…
    Numele de Sonia RAUSS, are o rezonanta germana… Eu sint filogerman… Cred in celti si wikingi… Cred in Noua Dreapta…Cred in Legiune… Cred in HISTHORIA poporului care mi-a dath tatal… Iubesc rusii, care mi-au dath mama…
    Cred in ONOARE, RESPECT si GLORIE…
    Si mai cred in Femeia-Apa…
    Cred in tine, IRINA!…

    …iti saruth mina dreatha, cu ochii plecati ( ai sa intelegi odata de ce nu indraznesc sa privesc in ochi Femeia careia ii saruth mina dreaptha…)

    Noapthea sa te odihneasca lin… Grea zi ai mai avuth… Am sa-ti fac un ceai tare de somn amestecath cu flori de cimp… sa te linisteasca… Bine?..

    Noapthe Buna!!…

  14. Noapte Buna! Nu inainte de a-ti multumi pentru TOT… E saracacios spus ca ma simt onorata ca ti-am captat atentia… Sonia Rauss e doar un pseudonim, cu care obisnuiam, in liceu sa imi semnez poeziile… Poezii pe care le daruiam, nu le puteam pastra, pentru ca nu mai erau ale mele dupa ce le asterneam pe hartie.
    Numele meu intreg e Irina Rusu, moldoveanca cu sange de rusoaica din partea tatalui, de la care am mostenit dragostea pentru scris si comunicare.
    Ziua de azi ma poate descrie ca pe un om simplu, o mama obisnuita, o femeie ce nu conteneste sa creada in viata si in frumusetea sufletelor, in Desthin…
    Si poate ca sunt Femeia- Apa, fiind nascuta in zi de Sanziene.
    Permite-mi sa te privesc eu in ochi, astfel ma voi simti pe deplin multumita de ziua de azi…
    Am castigat un PRIETEN…!

  15. Si inca ceva… Nu obosesc asa de usor! Dimpotriva!
    Am simtit in tine, din desenele tale, din cuvintele tale, acel cavalerism pe care il credeam cu adevarat, de legenda…
    Legenda e Vie…
    Somnul mi-aduce nerostite trairi pentru ziua ce de-abia se naste… Aici au prins contur, parte din ele…
    Sarut pleoapele tale ostenithe…

  16. Vremea legendelor nu a apus, si noi putem construi legende, important e ca sa fie intotdeauna cineva care sa o primeasca si sa o duca mai departe…

  17. Meritul este al Destinului… pe care il respectam amindoi, se pare…

  18. Multumesc, Irina!…

  19. Viata mea a fost in ultimul deceniu cumplith de complicata…
    Odata am sa ti-o povestesc… am sa ti-o impartasesc…
    Iti simt buzele peste pleoape si umezeala lor ostoindu-mi ochii uscati de nesomn…
    Multumesc inca odata..
    adm

  20. Cu sau fara vrerea noastra Legendele isi continua drumul prin noi, cei scrisi…
    Ma bucur ca te-am vazut trecind pe aici…
    cu prietenie,
    adm

  21. Si eu am desenat foarte mult si am daruit prietenilor desenele…pentru ca aveam acelasi sentiment cu tine… Dupa ce terminam vreo lucrare nu-mi mai apartinea… Ea devemea un bun al celor din jurul meu…
    Ma bucur teribil ca te-am cunoscuth…
    cu drag,
    adm

  22. Buna dimineata! Buna dimineata! Buna dimineata!
    Sa fii ocrotit de ziua noua ce a coborat peste noi, dupa o noapte atat de lunga!

  23. Multumesc, Lumina…

  24. Great read. Thanks for the info!

  25. Hello, this is my first time i visit here. I found so many interesting in your blog especially on how to determine the topic. keep up the good work.

  26. I would like to say “wow” what a inspiring post. This is really great. Keep doing what you’re doing!!

  27. Nice post! You truly have a wonderful way of writing which I find captivating! I will definitely be bookmarking you and returning to your blog. In fact, your post reminded me about a strange thing that happened to me the other day. I’ll tell you about that later…

  28. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

  29. I’ve been checking your blog for a while now, seems like everyday I learn something new 🙂 Thanks

  30. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

  31. I was just having a conversation over this I am glad I came across this it cleared some of the questions I had.

  32. Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink – bookmark this site? Regards, Reader

Lasă un răspuns

