King ARTHUR – Ce limpedhe si Clarr imi inteleg Viitorul…   13 comments

King ARTHUR – Ce limpedhe si Clarr imi inteleg Viitorul…

Nimic din ceata constiintei imbicsithe de Vremuri fara Glorie nu ma mai orbeste… Raceala si umezeala morthuara s-a ridicat peste drumul  serpuit… Serpuith fiind, Serpasii sint cei mai aproape prieteni, conducindu-mi Spirithul  spre franjurile norilor din fata mea… Pasesc inplumbuith neuitind apocalipssa ce-am lasath in urma… Nu vorbeste nimeni. Nici nu am avea ce sa ne spunem. Cuvinthele mint. Cuvinthele ucid. Cuvinthele ascund Ideologii insingerathe… Tacerea ne este tovaras de drum… Si este imbracata in negru… Tacerea… Tacerea este al treilea elementh din Viitorul ce ma asteaptha intelept si Sus… Ne intelegem din priviri si ne este de ajuns… Nimic din ceata constiintei imbicsithe de Vremuri fara Glorie nu ma mai nelinisteste…

Inainthe de plecare mi-am adunat toate cuvinthele pe care le-am gasith, le-am asezath ordonath in stive si le-am dat foc… Ciudat, dar focul se incapatina sa ia viata pina in momentul in care l-am imbiath la o gura de tarie… Rizind dementh dupa doua guri adinci prinse a juca in limbi de singe pina la portile cerului… L-am privit pret de 57 de clipe, dupa care l-am lasath in legea lui de diavol nebotezath… Asa am plecat la drum. Fara Cuvinthe… Cuvinthele mint. Cuvinthele ucid. Cuvinthele ascund Ideologii insingerathe…  Cind voi avea nevoie sa cer o cana de apa am s-o fac din priviri… Imi este multh mai usor… Mult…

Pasesc in urma serpasilor… tacut si inplumbuith de ginduri limpezi… Ce limpedhe si Clarr imi inteleg Viitorul…

Posted 24 Ianuarie 2011 by Andrei D.MITUCA in Activitati care tin OMENIREA intreaga MENTHAL..., ACUM, Amintiri Neprafuite..., Andrei D.MITUCA..., Ars POETICA, Arte Scrise..., Articol propriu..., Asa s-a INTIMPLAT..., Asa simt eu, Augustin BUZURA..., CLANNAD sau iubirea CELTA..., Comunicare NONVERBALA..., COMUNICARE prin Vibratie Sonora..., Corinei..., Cultura ACCEPTARII..., Cultura ADINCIMII..., Cultura ADINCULUI..., Cultura ADUCERILOR-AMINTE..., Cultura ARIPILOR..., Cultura asa cum o inteleg eu..., Cultura CALATORIEI..., Cultura CREDINTEI..., Cultura DESPRINDERII..., Cultura DEZVELIRII..., Cultura EMOTIEI..., Cultura EXPRIMARII..., Cultura FRUMOSULUI..., Cultura GINDIRII..., Cultura IERNII..., Cultura IERTARII..., Cultura IMAGINII..., Cultura INFORMATIEI de Valoare..., Cultura INTELEGERII..., Cultura INTREBARII..., Cultura ISTORIEI..., Cultura LEGIUNII..., Cultura MAMEI..., Cultura MEDITATIEI..., Cultura NAIADELOR, NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Cultura PINTECULUI FEMEII-APA..., Cultura RESPECTULUI FEMEII..., Cultura RESPECTULUI..., Cultura SCUFUNDARII..., Cultura SIMTURILOR..., Cultura SUNETELOR..., Cultura TRAIRILOR..., Cultura TRUPULUI..., Cultura UMILINTEI..., Cultura URITULUI..., Cultura VAZDUHULUI..., Elogiul adus lui Hans ZIMMER..., Fiul meu..., Ideea ca IDEOGRAPHIE..., INCAPINAREA de a nu cadea in GENUNCHI..., Informatii Imprumutate..., Istorii..., Mamei..., Moya BRENNAN - Lumina din Mine..., Patrimoniu Universal..., Pentru Fiul meu, Bogdan..., PERSONALITATI..., Puterea IMAGINII..., Puterea MUZICII..., Puterea Slabiciunii, Sindromul OBOSELII CHRONICE...

13 responses to “King ARTHUR – Ce limpedhe si Clarr imi inteleg Viitorul…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna seara…
    Cuvinthele mint, ucid, distrug… Acele cuvinthe care ascund ideologii insingerahe.
    Am recunoscut mantia Tacerii, trena ei lunga si neagra imi e familiara…
    Dar trebuie sa te intreb ceva: de ce tocmai 57 de clipe?

    Cum esti, cum iti e sufletul la ceas de seara? Mai ai o cana cu ceai, sa imi trag suflethul , apoi sa plec din nou la drum?

  2. Pe 6 martie implinesc 54 de ani…
    Nascut fiind in 1957…tocmai 57 imi este mathematica de plamada…57 de clipe…
    Imi pare rau ca trebuie sa fiu singeros de sincer cu tine… ma doare nefericirea ta… Cred ca ai pierduth mult singe pina acum…
    Ma doare singele tau risipith… Gresesc?…

    Traiesc infernal de intens… Poate ca inaltimea imi permithe… am 199 de cm…
    Trebuie sa te vindec, trebuie sa-ti oblojesc ranile cu ceaiurile mele.. De acord!…
    dam peste cap doua degetare de rom si stingem apoi cu ceai…
    …dupa care..
    La drum!!…
    Avem multe de facut pina la stingere… Da-mi voie sa te miros, inainte de apleca mai departe…
    adm

  3. Daca am fost necuvincios in ultimile mele respiratii catre tine… Iarta-ma!!… Iarta-ma…
    cu drag,
    adm

  4. Desenele imi sint chipul, inima, sufletul, singele si nervii…asa sint din tirziul noptii… asa sint…
    Iarta-ma!!…

  5. Ador sa fii singeros de sincer cu mine. M-a vegheat si tata si mama, sa devin Om drept si sincer, sa dispretuiesc fatarnicia si ipocrizia… Era limpede ca trebuia sa fie si mult singe risipith.
    Nu-i bai! Am esenta tare, de Mesteacan in mine, sadit in urma cu patruzeci de veri, intr-o dupa amiaza calda si exterm de ploioasa, in sfinta zi de Sanziene…
    Iata! Inaltimea ta de Vajnic aparator al Dreptatii, al Sinceritatii si Adevarului, imi da un plus de linisthe… Nelinisthile mele se scalda bland in ale tale, facindu-ma sa nu plec cu totul; plec pentru a avea de unde reveni cu nesatiu la tine…
    Nu ma satur de ceaiul tau , care vindeca…vindeca…vindeca…
    Miros a iasomie…

  6. Si eu traiesc, asisderea, la fel de intens, mirindu-ma pe strada, cum de nu se opreste lumea de zumzetul ce se ridica din mine…
    Iti mangai chipul, surasul… zambindu-ti cald si clar… Nu am pentru ce sa iert ceva ce ma face sa redevin ce am fost dintotdeauna…
    COPIL…

  7. Si iti sunt datoare cu 56 de urari … Sa fii sanatos, sper ca pe a 57 sa ti-o pot sopti, odata cu vantul si adierea inceputului de Martie… DIn mijlocul ghioceilor…

  8. Minune…Am sa postez pentru tine ceva in care te vad ascultind… Ti-am vorbit despre Hans ZIMMER… Un geniu contemporan intru noi… Toata linia melodica mi te construieste in fata ochilor, ii inchid si apoi deschizindu-i esti linga mine aievea , aproape si totusi atit de departe… Zumzetul de pe strada devine simfonie … Surzii nu au cum s-o auda…nu au cum… Dar eu o si vad, si aud si traiesc…
    Ascult=o cu ochii inchisi usor fara sa te doara pleoapele…Bine??…

    Te iasomie din cap pina in picioare…
    Draga mea draga…

  9. O sa ardem impreuna… pina la facere…
    Asculta-te…
    Desenez foarte mult pe muzica lui Hans… Ai sa intelegi de ce…
    te imbratisez… si vad…

  10. O sa ascult…Asa cum am invatat sa ascult de cand te-am descoperit… Sau a fost invers?
    Astept… ceaiul imi da suficient ragaz… ma voi preface, copila, ca imi frige buzele, prelungind ceasurile…

  11. Jucause vorbe ai mai scornith…
    Fi atentha!!!!…de miine ma apuc sa construiesc blogul nostru…
    Intii si intii am sa caut un nume, apoi ii fac graphika… bineinteles ca de comun acord …am sa-ti trimit frinturi din el spre atentha aprobare… De abia astept sa lucram la el… de mult timp nu m-a mai excithat in asa fel un proiect…
    Te invat eu tot, totul, de la cap la coada…
    Va fi floare de iasomie la urechea ta…
    Oricum nu esti din lumea asta, unde ne-am gasith… Nu esti de aici…
    Crede-ma…
    Sau a fost invers???…
    Jucause cuvinthe… A fost asa cum a trebuit sa fie, draga mea…
    Exact asa cum trebuia sa fie…

  12. Nu a trebuit sa iti spun ca nu sint din lumea asta, ca vin de foarte departe…M-ai simtit… M-ai recunoscut…
    Desthinul, poate, si-a scuturat aripa si m-a zvarlit aici, unde m-ai gasit… Mi-a dat multe cazne, piedici si incercari… In urechi imi suna mereu acelasi indemn de care am ascultat intotdeauna… MAI DEPARTE!!!… MAI DEPARTE!!!

    De cateva ceasuri, imi aflu odihna noua, numar zilele in batai de inima si clipiri de ochi mirati…
    Bine te-am gasit!….

  13. Bine ai venithh…!

Lasă un răspuns

