Sonia RAUSS – King ARTHUR – Sfichiuirea CONSTIINTEI ALBHE…   6 comments

King ARTHUR – Sfichiuirea CONSTIINTEI ALBHE…

Sonia RAUSS

Nu a trebuit sa iti spun ca nu sint din lumea asta, ca vin de foarte departe… M-ai simtit… M-ai recunoscut…
Desthinul, poate, si-a scuturat aripa si m-a zvarlit aici, unde m-ai gasit… Mi-a dat multe cazne, piedici si incercari… In urechi imi suna mereu acelasi indemn de care am ascultat intotdeauna… MAI DEPARTE!!!… MAI DEPARTE!!!

De cateva ceasuri, imi aflu odihna noua, numar zilele in batai de inima si clipiri de ochi mirati…
Bine te-am gasit!….

6 responses to “Sonia RAUSS – King ARTHUR – Sfichiuirea CONSTIINTEI ALBHE…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mi-ai citit in suflet inainte de a-mi citi privirea, care azi mi se umple de lacrima noua, plina de bucurie si neastimpar…
    Da-mi voie sa te consider un cavaler al trecutului, ce azi mi-aduce atita nesperata fericire…

  2. Ai sa imi ierti nestiinta in ale internetului, sunt oarecum novice in acest domeniu…
    Am sa te rog sa ai o infinita rabdare…sunt un elev sarguincios, invat repede si sunt foarte atenta…
    Cum se face ca mi-e dor de tine, fara sa te fi vazut decat cu ochii sufletului?

  3. Multumesc… ma coplesesc cuvintele tale… trairile mele sint atit de firesti si simple pentru ca am trait cu ele 54 de ani… nu ma stiu sa fiu altfel…
    cu drag,
    adm

  4. Sint un foarte bun pedagog… de-0a lungul vietii multe destine am modelath… si asta ma bucura si implineste…
    Vei invata tot…sint sigur…
    te sarut,
    adm

  5. Andrei… Andrei… Andrei… !
    Iti strig numele sa aud rezonanta lui in adinchul fiintei mele… tulburathor ecou mi se intoarce…
    Inca mi-e teama sa ma bucur… Nu am mai facut asta , parca niciodata…

  6. Trebuie sa fi gata , atunci cind ecoul te va atinge, ajungindu-te…
    Siteul tau este gata in proportie de 90%…
    Ti-l daruiesc din toata inima mea…
    Bucura-te de el… Este al tau… Pina sa inveti sa postezi scrierile tale te-as ruga sa-mi trimiti pe mail ( andrei.mituca@gmail.com ) orice lucrare pe care o consideri intima… Eu am sa o postez…pe blog…Ok?… Scrie orice despre orice… Despre bucuria asta, despre o alta nemaitraita bucurie… Redactez eu totul , postez… si Gata!!…
    AI SITEUL TAU… mai tirziu am sa te urmatresc din umbra draperiile de brocart greu rosu…
    Adresa siteului tau este

    http://www.incautareaproprieiidenthithati.wordpress.com

    …ai niste daruri acolo aduse tocmai din 1001 de nopti… asa ca sa prinzi curaj si sa nu plingi…

    Te sarut,
    Adm

Lasă un răspuns

