INVAZIA…   10 comments

INVAZIA…

De luni bune ma simt obosit peste masura. Obosit pe de-a-ntregul fiintei… Lupt din rasputeri, lupt nervos, lupt pina dincolo de extenuare cu aceasta perfida stare care m-a impresurat de mai bine de sapte luni de zile… Partea cea mai proasta este aceea ca nu inteleg, cine s-a infiltrat in subconstientul meu. Cine anume. Cum arata?… Si de ce a avut nevoie de inlauntrul meu pentru a-si duce pe mai departe fiintarea… proprie. M-am plimbat un pic prin santier. Asa am simtit nevoia. Starea de spirit straina s-a tinut dupa mine… Chiar daca as fi alergat, raul s-ar fi tinut dupa mine ca o umbra de o alta umbra… Afara vremea s-a infrumusetat cu multa grija. Imbietoare si sentimentala cu o stiu, m-a purtat cu atentie de-alungul pasilor… Mingiiere de vinticel de primavera in toiul verii… Companie placuta generatoare de amintiri la fel de placute. De fapt amintirile mele traiesc in acelasi timp cu momentele actuale. Toate adunate la un loc genereaza spectacole fantastice de emotii netinute de nici un fel de friu… Cit de vechi imi suna acest cuvint; Friu… Friul care da drumul mormanelor de amintiri in cascade stravezii…

Desenul scrisului l-am inceput acum citeva zile. Astazi il continui, ceva mai linistit si cu mult mai odihnit… Astazi scriu ceea ce trebuia scris de acum trei zile. Soare, visare si scris neostoit… Astazi scriu impins de o speranta alba. Miine am sa ma simt mai bine. Astazi scriu si incerca ceva mai tirziu sa si desenez ceva fara un subiect neaparat inteles…Oarecumva, am reusit sa-mi sterg sila trairii de pe haina simturilor romanesti. Educat fiind pe aceste paminturi grase, dar nerespectate, sila o percep adinc in fundul ficatului golit de bila scirbos de galbena si de suparatoare… Astazi oboseala chronica m-a invoit pentru o scurta permisie cu iz militar vechi…



10 responses to “INVAZIA…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună dimineața, prieten drag!
    Nu știu nici eu cine ți-a invadat ființa dar din moment ce ai acceptat poț să privești schimbîrile și să le studiezi, numești, clasifici etc. Ce pot spune eu?… am să spun că schimbarea aceasta îți priește… mă refer firește la scris la trăiri și la cânturile care le așterni diafan pe foaie iar apoi pe blog… cuvintele tale vin ca un șuvoi nesfârșit de lupte duse în arena scrisului ori a vieții… acest lucru trebuie să meargă mai departe… foarte departe… nimic nu este întâmplător!
    Numai bine, de aici din Perryton Texas!
    Un prieten de demult,
    Cosmin Ștefănescu

  2. Surpriza este pe masura emotiilor mele. Foarte excitate de rindurile atle venite din Hat!!!…partea cealalalta a lumii. Sper sa fii bine si sanatos… Din cind in cind intru la tine in casa scrisului, casa poemelor, ma asez pe un scaunel …sorb o ceasca de ceai tare si negru…si apoi plec ma departe… Ma bucur din suflet pentru ca nu m-ai uitat… Neuitindu-ne, ispasim si ne eliberam de caznele egnorantei ce par sa acapareze Romania in ghearele ei…de methal Inalt aliat..
    Te imbratisez prieten drag, si-ti trimit o bucatica din binele meu, pastrat cu atita sfintenie…
    Te imbratisez Cosmin…
    Ne auzim…
    Pasii sa te poarte usor pe unde-ti respiri viata data…

    Cu drag,
    Andrei

  3. Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink – bookmark this site? Regards, Reader

  4. Hello, this is my first time i visit here. I found so many interesting in your blog especially on how to determine the topic. keep up the good work.

  5. Awesome post. I so good to see someone taking the time to share this information

  6. Nice post! You truly have a wonderful way of writing which I find captivating! I will definitely be bookmarking you and returning to your blog. In fact, your post reminded me about a strange thing that happened to me the other day. I’ll tell you about that later…

  7. I was just having a conversation over this I am glad I came across this it cleared some of the questions I had.

  8. Awesome post. I so good to see someone taking the time to share this information

  9. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

  10. I’ve just started off a blog, the knowledge you give on this site has aided me extremely. Thank you for all your time & work.

Lasă un răspuns

