Poemul Graphik ” REFORMAREA STATULUI ROMAN sub Traian BASESCU”_01…   16 comments

Poemul Graphik ” REFORMAREA STATULUI ROMAN sub Traian BASESCU”_01…

Vor uns liegt Deutschland, in uns Marschiert Deutschland und hinter uns kommt Deutschland!

Adolf  HITLER 1934 Nurnberg

Romania este in fata noastra, ne-au marsaluit in Romania, si Romania este in spatele nostru!

Traian BASESCU 2010 Bucuresti

 

 

16 responses to “Poemul Graphik ” REFORMAREA STATULUI ROMAN sub Traian BASESCU”_01…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hhmmm… Bășexu ăsta e departe de Hitler. E doar un sclav nenorocit, care va fi aruncat la gunoi după ce își termină treaba.

    Nemții aveau minte. Ați văzut că făcuseră filme 3D în 1939… Dobitocul ăsta de Bășexu nu e în stare să facă nimic cum trebuie, darmite să conducă vreun răzbel sau vreo dezvoltarea tehnică…

  2. Si eu ma gindesc de ceva vreme sa gasesc o monstruozithathe comparabila cu Basescu… Totusi nu trebuie sa-i subestinam inteligenta… A facut ce a vrut, cu cine a vrut…a a juns unde a vrut… Mai degraba ara duce cu ROHM, ( dar acela era homo ) de aia l-a si executat Adolf…
    Iarasi o figura sinistra mai era si Martin BORMAN care a si disparut din Berlin in dimineata lui 8 mai 1945… Ma mai gindesc…
    Basescu este totusi un mare criminal…
    cu prietenie,
    adm

  3. Corect. Doar că pe ceilalți nu îi pot suspecta de lipsă de inteligență. Dar aș face o greșeală să cred că Bășexu are vreun dram de inteligență în tărtăcuță. Dacă avea, nu am fi ajuns în halul acesta. Ca nație, vorbesc.

    Nu cred că e pidosnic sau îndărătnic, dar sigur creierul lui e doar o masă amorfă cu care se joacă cei care îi flutură hârtii de diferite culori sau diverse cifre pe ecranele calculatoarelor prin fața ochilor lui încețoșați de atât rom de proastă calitate…

  4. Poate ai dreptate. Poate nu…Dumnezeu stie… Eu din principiu nu sub si nici nu supraestimez oamenii… Si mai este un lucru. Fii sigur ca nu bea rom ieftin grandomanul… Asa cum vaca aia de Nuti isi trage posete de sute de milioane de lei… COMPLEXATII DRACULUI…
    adm

  5. E, acum am zis și eu. Poate că bea înainte de a se apuca de afaceri cu armament. Poate că nu. Iar cele care sunt acum prin comerț sunt toate de proastă calitate. Prin aceea că au tot soiul de „îmbunătățiri“… 😉

  6. va anteleg nervii si dezamagirile, dar oare cand o sa antelegeti ca basescu este un pion att de mic si neinsemnat pentru lume? chiar credeti ca mogulii sunt an tara noastra? chiar credeti ca basescu nu are si el capii sai, care la randul lor au capii lor, etc etc…? chiar credeti ca el guverneaza? de ce nu ancercati sa patrundeti mai in adincul lucrurilor? chiar sunteti siguri ca el taie si spanzura? la urma urmei suntem noi care am vrut libertate( sa zicem libertate), comunitate europena, spatiu schengen, nato, etc etc…fiti fericiti romanilor!!! avem ce ne-am dorit. SA FUGITI BINE, CARE PE UNDE PUTETI.

  7. Se prea poate sa fie si asa cum spuneti…Dar si in Nimicnicie exista un dram de mindrie… Ce ne-ar fi costat sa fin mindrii, si daca tot nu ne lasa mai marii lumii in pace, sa dam foc la puscarie si la casa de nebuni dupa ce vom fi facut si ultimul efort de NeingenuncherePot fi supus impotriva vointei mele si cu coloana vertebrala la perpendiculara pamintului… Si asa viata asta este doar o biata desertaciune… De ce sa fiu prost gratuit cind pot fi ROMAN DRAMUIT?… Totusi avem o istorie in fata noastra si un hau imiens de negru sa-mi urmeze trecerii mele efemere?… Poti fi un majordom demn, in lumanarea caruia stapinul nu va incerca sa sufle… Poti…se poate… Dar noi ne comportam ca niste caraghioase de maimute…cu curul rosu si gura plina de banane…
    cu stima,
    adm

  8. onasis, când vrei să scrii cu î la început de cuvânt, folosești î din i, nu î din a, adică â. ca să nu mai spun de diacritice…

    ca să răspund celor spuse de tine, eu nu mi-am dorit nici mUE, nici NAȚIO, nici Schengen, nici „libertatea“ pe care ne-au croit-o sforarii. dacă tu ți-ai dorit astea, atunci tu să fugi bine, pe unde apuci. eu mi-am dorit ca România să fie o țară frumoasă și bogată, așa cum ar trebui să fie.

  9. te-a suparat…Micul Intelegator?… trec toate draga prietene…
    noapte buna…
    adm

  10. domnii mei, nu are rost sa-mi mai expun parerea despre inteligenta dintre voi doi, este clar vizibila…domnul ,,razvratit” nu stie de unde si la ce fel de tastatura scriu eu dar nu are importanta. DA domnul Andrei, aveti mare dreptate.Sangele fierbinte curge prin venele tuturor romanilor dar cati dintre ei sunt dispusi sa ajute copiii bolnavi si muritori de foame? Eu sunt plecat de multi ani din tara. Credeti ca am plecat de bine? de placere? Daca aruncam casa poporului in aer rezolvam problemele copiilor mei? nu cred…. cand ne-am castigat dreptul la cuvant am pierdut multe alte drepturi primordiale: dreptul la sanatate, dreptul de a fi analfabeti, dreptul de a ne bucura de un concediu dupa un an de munca si multe altele…acum multi dintre noi vorbesc…si scriu…SI? care sunt concluziile? care sunt ponoasele? nu ramanem decat cu credinta si speranta pentru ca nimeni nu misca un deget sa schimbe ceva si chiar daca-l misca a-i vine retezat imediat.nu mi-am dorit nici eu aceasta unificare a europei, a lumii. chiar traiam bine inainte. dupa facultate faceam meseria care-mi placea si nu aveam alta grija decat sa-mi vad familia fericita, si eram fericiti, acolo, in prostia familiei mele, fara sa deranjam pe nimeni si nici sa fim deranjati. eu ma multumeam si cu atat.Despre restul…..numai bine domnilor!
    Cu respect domnul Andrei.

  11. domnii mei, nu are rost sa-mi mai expun parerea despre inteligenta dintre voi doi, este clar vizibila…domnul ,,razvratit” nu stie de unde si la ce fel de tastatura scriu eu dar nu are importanta. DA domnul Andrei, aveti mare dreptate.Sangele fierbinte curge prin venele tuturor romanilor dar cati dintre ei sunt dispusi sa ajute copiii bolnavi si muritori de foame? Eu sunt plecat de multi ani din tara. Credeti ca am plecat de bine? de placere? Daca aruncam casa poporului in aer rezolvam problemele copiilor mei? nu cred…. cand ne-am castigat dreptul la cuvant am pierdut multe alte drepturi primordiale: dreptul la sanatate, dreptul de a fi analfabeti, dreptul de a ne bucura de un concediu dupa un an de munca si multe altele…acum multi dintre noi vorbesc…si scriu…SI? care sunt concluziile? care sunt ponoasele? nu ramanem decat cu credinta si speranta pentru ca nimeni nu misca un deget sa schimbe ceva si chiar daca-l misca a-i vine retezat imediat.nu mi-am dorit nici eu aceasta unificare a europei, a lumii. chiar traiam bine inainte. dupa facultate faceam meseria care-mi placea si nu aveam alta grija decat sa-mi vad familia fericita, si eram fericiti, acolo, in prostia familiei mele, fara sa deranjam pe nimeni si nici sa fim deranjati. eu ma multumeam si cu atat.Despre restul…..numai bine domnilor!
    Cu respect domnul Andrei..

  12. Domnule Madalin,
    Rinsurile d-voastra sint sincere si triste, ca de altfel tot ce traim aici in tara noastra. Imi este personal greu sa inghit tradarea si jaful primitivismul celo care-si plimba trupurile grase in masini scumpem. Bietii indobitociti, pentru ca indobitociti sintem si unii dar si celalti…Primii de prea multi bani furati, cistigati mult prea usor si fara de munca, cei de pe urma chiuretati de ginduri sinucigase… Pina aici am fost in stare sa ajungem… Mai departe ce va fi?… Numai bunul Dumnezeu stie… pentru ca noi, Nu!!!!…Sa fim blestemati?… Sa ne fi blestemay noi insine?…Mi-e greu sa raspund,la fel de greu cum imi este sa mai traiesc in tara asta… Parrca nu ma mai leaga nimic de nimic… Parca pamintul mi-a fugit de sub picioare iar capul mult prea-nfipt in nori nu mai vede nici un soi marunt de Izbavire… Sint curios doar atit: Ce dracului de suflete or avea toti criminalii astia care si-au batut joc de noi…
    Pe Ceausescu l-am impuscat pentru mult mai putin…
    Sa ne ierte Dumnezeu, pentru ca Eu sa ma iert nu pot!!!!!!!!!…
    Cu stima,

    Andrei D,MITUCA

  13. Domnul meu, atata timp cat reusiti sa va descurcati an tara, nu pot sa va sfatuiesc sa plecati afara.Dorul de tara, (asa cum e ea), dorul de cei ramasi acasa, dorinta de a duce o floare la mormintele dragilor care nu mai sunt, s-au transformat antr-un bolovan care cantareste din ce an c mai greu, cu fiecare zi, cu fiecare an ce trece. De multe ori mi-e rusine pentru faptul ca am plecat. Nu pot decat sa-i apreciez pe cei ramasi acasa, pe cei care reusesc sa-si duca traiul umil de la o zi la altaEu de aici nu am putut sa fac altceva decat sa lupt pentru familia mea, sa ajut cativa copii din tara, chiar daca nu-i cunosc si nu ne v-om cunoaste niciodata. Sunt mandru dar an acelasi timp ma doare ca am ajuns sa fac voluntariat la crucea rosie in alta tara, cand stiu cata lume e la noi care sufera.Si bolovanul atarna tot mai greu………
    Numai bine tuturor si sa ne ajute Dumnezeu.

  14. Poate ca aveti dreptate… Nu va contrazic din delicatete… Asa este. Numai ca avem o singura viata. Nu doua!…una singura… Daca dupa 20 de ani, am putut sa ne degradam intr-atita, incit occidentalii isi intorc privirea in alta parte cind ne vad, vina nu poate fi decit a noastra. Nu stiu ce virsta aveti. Eu am 54 de ani. Ii implinesc complet la 6 martie anul acesta… Si credeti-ma ca imi este de ajuns… Dupa ce Politicienii, Media, Societatea civila a distrus efectiv sentimentul national si asta cu buna stiinta, ce ar mai fi de asteptat… De ce este greu de trait acolo si de venit in tara strict pentru adaparea sufletului la izvoarele natale… Vedeti d-voastra, cind sintem acolo, ne este dor de casa, cind sintem acasa vrem sa plecam mai repede dincolo… Parca am fi blestemati. Poate si sintem… Nu stiu… Si, oricum la ce mi-ar folosi sa stiu…La nimic!… ROMANIA nu mai este a mea si a d-voastra ci este a lui Basescu si Clica lui de derbedei ai istoriei… ROMANIA nu mai are nevoie de mine. In ROMANIA, nu mai gasesc de lucru decit cei din gasca lor de pramatii si lichele… Iar eu, ce trebuie sa fac?…Sa ma multumesc cu resturile de la masa lor , de la festinul lor singeriu???…
    Oh!! Nu! stimate domn… Nu am decit o viata pe care vreau sa o traiesc in respect si demnitate, indiferent de cine ma respecta si ma onoreaza… Nu ma suport bataia lor de joc… Pentru ce a fost executat Ceausescu?…Pentru care vini?… El nu a avut nimic sau mai bine zis, a avut totul si nimic… Pe cind nemernicii acestia si-a construit averi nebanuite, dintr-o tara care moare putin cite putin in fiecare zi…
    Medicamente in spitale nu sint, dar averile lor plesnesc de prea-plinuri efemere… Daca tara este saraca, atunci de unde au aparut banii in conturile lui Videanu, Voiculescu, Basescu, Tiriac, Patriciu si altii, infernalii NIMENI ai neamului romanesc…
    Stiti care este adevarul, domnul meu?… In realitatea cotidiana nu mai este loc de o revolutie ( pentru ca cea din decembrie, a fost clar LOVITURA de STAT )ci direct de o RASCOALA… de o RASCOALA urmate de o nationalizare a tuturor averilor nedrepte… Altfel poporul acesta moare, dispare… Acesta este adevarul gol-golut…

    Cu stima,
    Andrei D.MITUCA

  15. „In realitatea cotidiana nu mai este loc de o revolutie ( pentru ca cea din decembrie, a fost clar LOVITURA de STAT )ci direct de o RASCOALA… de o RASCOALA urmate de o nationalizare a tuturor averilor nedrepte… Altfel poporul acesta moare, dispare… Acesta este adevarul gol-golut…“ – când se va îndepini aceasta, atunci poporul se va putea gândi la viitor.

    Cât despre supărări… Mă supără destule lucruri, printre care și nesimțirea și tupeul. Dar cum ați spus, îmi trece repede. De aceea nu am răspuns, pentru că mi-a trecut….

  16. In regula…

Lasă un răspuns

