Andrei D.MITUCA – Fumate visuri de soldat demobilizat fara rost…   1 comment

Fumate visuri de soldat demobilizat fara rost…

Andrei D.MITUCA

M-am intors din cimp. Dimineata, imediat dupa trezire, mi-am tras alaturea pe birou, o ceasca de cafea fierbinte… Toata noaptea m-am zvircolit nereusind sa dorm citusi de putin. Ziua de astazi este penultima mea zi de servici… Mai am de mers si miine… si gata!… S-a terminat. Sint somer. Ei si?…Asta este. Imbecilii de la guvern nu si-au achitat facturile catre italieni, iar italienii in contrapartida ne-au facut vint, si frisoane de toamna acum in primavara… Am ramas la santier 4 ore ( asa ar spune legea pentru cei in preaviz…) dupa care m-am urcat in masina si am plecat spre casa…

Am lucrat 3 ani la firma aceasta. trei ani in care m-am straduit sa-mi fac treaba cit mai bine cu putinta. Atit a ramas. Amintirea unui serviciu indeplinit in catrene militare… Fara rost, fara folos… Autostrada este neterminata si are toate sansele sa ramina in stadiul acesta.. Cui ii pasa?… Televiziunilor?… Nicidecum… Noua?… Pe dracu… Sintem un popor care merge vesnic cu spatele, vorbeste si gindeste cu dosul, se inmulteste prin birfa si anacronism perpetuat la infinit… Imi pare rau ca nu am puterea sa judec, sa inteleg ce se intimpla astazi in Romania. Oricit m-as stradui, oricite eforturi de imaginatie as varsa peste ciorba acestei realitati, gustul ei, imi scapa printre degete, risipindu-se aiurea prin crapaturile pamintului uscat de nevoi si necaz…

M-am intors din cimp. Dimineata, imediat dupa trezire, mi-am tras alaturea pe birou, o ceasca de cafea fierbinte… Toata noaptea m-am zvircolit nereusind sa dorm citusi de putin. Ziua de astazi este penultima mea zi de servici… Mai am de mers si miine si… gata!… S-a terminat. Sint somer. Ei si?…Asta este. Imbecilii de la guvern nu si-au achitat facturile catre italieni, iar italienii in contrapartida ne-au facut vint, si frisoane de toamna acum in primavara… Am ramas la santier 4 ore ( asa ar spune legea pentru cei in preaviz…) dupa care m-am urcat in masina si am plecat spre casa…

Sint acasa, scriu, iar mintea-mi fuge neinseuata, si fara aprobare, spre locurile pe unde pasii imi aratau proiectul autostrazii A3 Transilvania… Trecute si fumate visuri de soldat demobilizat fara sa fi fost atins de vreun glonte pe intinsele cimpuri de batalie inutila…

One response to “Andrei D.MITUCA – Fumate visuri de soldat demobilizat fara rost…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hello, this is my first time i visit here. I found so many interesting in your blog especially on how to determine the topic. keep up the good work.

Lasă un răspuns

