Noaptea de culoarea ierbii de mare…   1 comment

Pentru buna mea prietena, Sonja Irina RAUSS…

Dupa amiaza s-a sfirsit. Simplu. Fara ceva anume sa o faca sa iasa din normalul cotidian. Cerul, se sfirseste si el, adumbrind pe ici pe colo, cele de pe pamint. pamintul pe care eu il percep, se reduce la un spatiu relativ micut din jurul blocului unde locuiesc de mai bine de 11 ani… De jur imprejur, parculete mignone, frumoase, cochete puncteaza zonele de verde de culoarea verdelui gras si proaspat de la inceputul fiecarei primaveri ciclice… Nimic nu pare sa traiasca haotic ingenuncheat… Prin cumul, singuratatea vine si imi deschide usile grele din lemn de fag, ale trairilor ce ma impresoara pe necuvinte… Sint si trist. Sint si singur. Sint si nemultumit in adincimea-mi sora…

Si nu doar iti inchipui ca eu scriu pentru tine. Asa si este. 
Scriu DOAR pentru tine. Intimitatea scrisului cu tine e mult-mult mai placuta decat oricare alta intimitate. Goliciunea trupului in fata omului iubit nu are atata senzualitate cata are goliciunea sufletului, daca mi-e permis sa spun asa, in fata ochilor celui drag. Ori eu imi pun sufletul in fata ochilor tai, zilnic, asa cum e el, fara sulemeniri, fara false pudori, fara nici un fel de dorinte ascunse… Cred ca esti singurul om in fata caruia m-as rusina sa mint. Nu stiu, asa simt… Mai bine tac, astept, sa treaca o furtuna si apoi sa vin senina la tine.
Desi, m-ai cunoscut si in furtuna, si cand eram nesabuita, si cand am fost devastata de trairi contradictorii, de accidentul baiatului, de nesfarsita moarte a tatalui meu, pe care nu am sa o inteleg niciodata, dar pe care am inceput sa o accept de cand sunt cu tine… 
I-auzi cum suna! SUNT CU TINE! Da…..
Ma simt a ta, desi mainile noastre nu au cunoscut nebunia atingerii, gurile noastre nu si-au stamparat flamanzenia sarutului nesarutat, trupurile noastre nu-si stiu unul altuia mirosurile, zvacnirile… 
Dar cu tine, aici, ma simt Acasa… Un Acasa pe care mi l-am dorit dintotdeauna. Un suflet care sa fie dependent de trairile mele, de simtirile mele…
Andreiul meu drag! 
Am sa iti povestesc maine, cred, povestea mea cu Sf Andrei… Din noaptea dintre ani de anul acesta…
Acum te sarut usor, sa nu iti deranjez ochelarii de pe nas, iti sorb cu drag privirea ce mi-o arunci peste ochelari si ma retrag la bucatarie… O sa prepar o limonada in seara asta, din doua lamai si o portocala, apoi o pun la frigider sa o poti gasi rece cand te vei simti insetat…
Te sarut si de somn dulce…
Cu dulceata papadiilor ce m-au cucerit pentru toata primavara asta…
Sonia”

Dupa amiaza s-a sfirsit, lasind loc serii ce anunta instalarea Noptii de Culoarea Ierbii de Mare… Din cind in cind trag adinc aer in piept, de parca aerul de volum atras de plaminii mei, nu ar ajunge unei respiratii normale.. Noaptea de culoarea ierbii de mare… Albastrul verzuliul acelea inimitabil fara irizari sau estompari de nuante primordiale… De multe ori adorm avind inradacinata aceasta culoare feericam linistitoare… Culorea este foarte buna pentru starea pe care ti-o da atunci cind esti cufundat in lectura unei carti bune. Unei carti care prin continutul ei te absoarbe pina spre dedublarea realitatii imediat apropiate siesi… Ma intind pe patul de iarba de linga bloc si citesc cu ochii inchisi, bucurindu-ma doar de Culoarea Ierbii de Mare a Noptii Cerului ce tocmai s-a lasat peste mine, ocrotindu-ma duios…

One response to “Noaptea de culoarea ierbii de mare…

Subscribe to comments with RSS.

  1. I thought it was going to be some boring old post, but it really compensated for my time. I will post a link to this website on my site. I am sure my visitors will find that very useful. . . . BTW if You like poker try rakeback deals

Lasă un răspuns

