M-am hotarit. In dimineata asta am sa privesc Lumea de sus in jos…   4 comments

M-am hotarit. In dimineata asta am sa incerc sa ma catar pina la cer, treapta cu treapta. Intii de toate m-am trezit bine. Ca demult timp nu am mai dormit asa de sanatos… In bucatarie mi-am zamislit cafeaua amara si neagra. Dozatorul de cafea a biziit oarecumva morocanos… lasind stropii sa curga viscos in cana cu care imi beau de obicei cafeaua. Din frigider, mi-am scos sticla cu apa rece de la robinet si am baut cu sete… Am baut cu dorul celui care bea mult alcool seara, pentru ca in cursul noptii si al diminetii urmatoare sa se desfete gilgiind hulpav suvoaie de apa, pe git in jos… Gitul s-a bucurat de racoarea binemeritata, mina dreapta si-a adus aportul in a aduce sticla de apa la nivelul capului… Ochii inchisi de nesatiu, au incheiat micul festin aquatic…

Putin mai tirziu m-am asezat la calculator sa-mi scriu articolul de singuratate autoimpusa. Thema articolului era una simpla. Dorinta mea de a urca la cer , strabatind, urcind molcom ficare treapta de ozon negaurith… Prin geamul camerei de lucru, ciripit vesel si zgomotos de pasarele imi mingiia auzul fin, placut, dulce, linistitor, abisal si pregatitor… Nu aveam de gind sa zabovesc foarte mult timp in fata calculatorului. Suficient cit sa-mi definitivez articolul si apoi, tragind usa dupa mine sa cobor in curte de unde treapta cu treapta, ma astepta usa din inaltul cerului – astazi limpede – fara pete de nori pufosi… Mi-am luat inima in dinti si am purces la urcat… Si am urcat, si am urcat, privind numai inainte, numai si numai inainte… Albastrul cerului mi se desfacea din nuanta in nuanta tot mai deschis si mai primitor…Tot mai cald si atragator… Am uitat pentru momente bune de ce anume am dorit sa urc. Nici nu mai conta de ce anume am dorit. Important era ca urcam, si urcam si iar urcam… Iarasi foarte interesant a fost pentru mine, ideea ca nu oboseam deloc urcind… Nici plaminii nu se opinteau sa ma inteleaga, sa ma sustina prin respiratii mecanice impuse…

Soniei nu-i spusesem despre tentativa mea de a urca la cer, pentru o mica gura de aer… Dar sint convins ca o sa-si dea seama, cind se va uita in sus, ca umbra aceea mare, care ii va acoperii micul soare, nu are de unde sa vina decit de la spatele meu intors cu fata spre inaltimi… Treptele se inchideau fara nici un sunet in urma mea. Iar cele din fata se deschideau ademenitor… urcam cu inima plina de incredere si bucurie emotiva. Nu mai aveam mult pina la platforma cerului… Nici ea, platforma nu mai avea mult sa ma primeasca asa cum se cuvine a fi primit un Urcator… Urc privind numai inainte. Urc netaind aerul in nici un fel…

Urc, lasind in urma Toate incercarile unei lumi neterminate si mai ales neintelese. Urc, fara sa regret ca in urma urcarii mele Neghiobia semenilor mei se pierde innecindu-se in siajul apei cerului… Urc, cu gindul fix de a nu mai cobori nicicind pe acelasi drum pe care am urcat la albastrul cerului, la cupola lumii pe care mi-o doream ALTFEL…

Tac si urc, ingindurat…


Posted 29 Aprilie 2011 by Andrei D.MITUCA in Activitati care tin OMENIREA intreaga MENTHAL..., ACUM, Andrei D.MITUCA..., Arte Scrise..., Arte Vizuale...Ideographie..., Articol Imprumutat cuminte..., Articol propriu..., Articol smuls, Asa s-a INTIMPLAT..., Asa simt eu, ATUNCI..., CLANNAD sau iubirea CELTA..., Comunicare NONVERBALA..., COMUNICARE prin Vibratie Sonora..., Corinei..., Cultura ACCEPTARII..., Cultura ADINCIMII..., Cultura ADINCULUI..., Cultura ADUCERILOR-AMINTE..., Cultura APEI..., Cultura ARIPILOR..., Cultura asa cum o inteleg eu..., Cultura CALATORIEI..., Cultura CREDINTEI..., Cultura DEII..., Cultura DESPRINDERII..., Cultura DEZVELIRII..., Cultura Doinei POPESCU..., Cultura EMOTIEI..., Cultura EXPRIMARII..., Cultura FRICII..., Cultura FRUMOSULUI..., Cultura GINDIRII..., Cultura IERNII..., Cultura IERTARII..., Cultura IMAGINII..., Cultura INFORMATIEI de Valoare..., Cultura INTELEGERII..., Cultura INTREBARII..., Cultura ISTORIEI..., Cultura LEGIUNII..., Cultura LUMINII..., Cultura MAMEI..., Cultura Mariei POSTU..., Cultura MEDITATIEI..., Cultura NAIADELOR, NEREIDELOR si OCEANIDELOR..., Cultura NEBUNIEI..., Cultura NEPASARII..., Cultura PINTECULUI FEMEII-APA..., Cultura PLOII..., Cultura POVESTILOR..., Cultura RESEMNARII Inteligente..., Cultura RESPECTULUI FEMEII..., Cultura RESPECTULUI..., Cultura SARACIEI..., Cultura SCUFUNDARII..., Cultura SIMTURILOR..., Cultura SINELUI..., Cultura SUFLETULUI..., Cultura SUNETELOR..., Cultura TRAIRILOR..., Cultura TRUPULUI..., Cultura UMEZELII..., Cultura UMILINTEI..., Cultura VAZULUI..., Cultura VIETII de DUPA..., Cultura VIETII..., Cultura VIZIUNII...

4 responses to “M-am hotarit. In dimineata asta am sa privesc Lumea de sus in jos…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andrei?…..
    Aici sunt, ia-ma de mana…

  2. da, draga mea…am sa te iau de mina…acum…acum…
    admm

  3. Superb.. si textul si imaginea.
    Andrei, tu creezi imaginile astea superbe? Cu ce programe lucrezi?

  4. Mai multe programe pentru grafica digithala… Demult vroiam sa lucrez intr-o agentie de publicitate… N-am avut norocul sa cunosc pe cineva sa ma promoveze,,, Tot ce este grafica in acest site este lucrata de mine… Ma bucur ca-ti place…
    Cu prietenie,
    andrei

    Andrei D.MITUCA

Lasă un răspuns

