Eu in Salvador DALI…   Leave a comment

Am fost atras din totdeauna de opera si trairile lui Salvador DALI… O structura neinteleasa de epoca sa si cu atit mai putin inteleasa acum, dupa disparitia de dincolo de norii cerului desenat atit de curajos si de bizar de marele artist… Raminem muti, cu gurile si sufletele strimbe la vizionarea oricarei opere de arta a uriasului inaintas… A trait, si creat mai mult pentru sine si pentru sotia lui iubita… In afara celor doi, nimic nu pare ca ar fi contat prea mult in creatia lui Salvador… Eu in Salvador DALI, ma readun si ma recreez, incet cu multa atentie si grija nedisimulata…

Eu in Salvador DALI, exist ca o margine de umbra nerasfirata inca… Ca o umbra alburie de dor de viata, de dor de creatie, de dor de sine, pentru sine si pentru nemurirea de aur a nuitarii…

Eu in Salvador DALI, exist tremurator si rece…

Sint atent pina la desfiintare cu imaginea rasfrinta peste nevoile mele imediate de exprimare…

Eu in Salvador DALI…

Lasă un răspuns

