Acum, pentru intiia oara inima-mi tresalta matur…   Leave a comment

Aud sunete nemaiauzithe… Vad chestii pe care nu cred ca mi le-am imaginat vreodata… Simt ca traiesc linistit, pasind spre o liniste mai adinca decit mi-am imaginat vreodata. Ma impresoara simturi si emotii netrecute in registrul amintirilor mele demulte… Ma simt rupt de realitate. Ma simt usor ca un fulg de pescarus intors de departe din adincurile zarilor de mare albastra… Ma simt rupt de realitate. Ma simt mai adinc inradacinat in pamintul vietii mele pline… Aud sunete nemaiauzithe… Aud si simt respiratia pamintului foarte aproape de mine… Ciupituri de corzi de chitara… Scriu, visez si astept… astept…

Aud sunethe nemaitraithe…

Lasă un răspuns

