Si pentru ca sufletul imi era necajit, am baut putina apa de ploaie…   Leave a comment

Si pentru ca sufletul imi era necajit, am baut putina apa de ploaie repede de vara… Atit de mult m-a desfatat incit gindul iertarii micului necaz s-a dus la culcare, lasindu-mi inima sa bata linistita…

Peste tot pe unde intorceam capul asteptind sa zaresc niscaiva bulgari de aur pur, in speranta unei bucurii luminoase, nu gaseam decit motive de intelegere pentru propria-mi descatusare.. Incet cu incetul pasi-mi duceau emotiile spre o noua si nebanuita cunoastere de sine… de atita amar de vreme ma cautam, nesperind intr-un final ca ma voi regasi, toropit pe malul unei mari stranii, necunoscute, dar deosebit de lucide…

Si pentru ca sufletul imi era necajit, am baut putina apa de ploaie repede de vara… Atit de mult m-a desfatat incit gindul iertarii micului necaz s-a dus la culcare, lasindu-mi inima sa bata linistita…

Lasă un răspuns

