Singuratate intr-o singura nota…   Leave a comment

Singuratatea imi este o foarte buna prietena… Comunicam de dimineata pina seara vrute si nevrute, adunate si dezlinate… Imi coplesesc sufletul cu intelegerile singuratatilor mele tirzii… Mai ales acum toamna, cind cerul este ceva mai ascuns si mai apropiat de simturi, comunicarea cu singuratatea imi aduce aminte de familia mea care nu mai este… Tatal meu, mama… bunicii…

Singuratatea imi este o foarte buna prietena… Comunicam de dimineata pina seara vrute si nevrute, adunate si dezlinate…

Lasă un răspuns

