Toata noaptea a plouat…   4 comments

Toata noaptea a plouat surd si militar… Intre faldurile somnului usor, auzeam ploaia cazind lipaind pe pervazul geamului de la dormitor… Visele mele ma infasurau linistitorm dar mai ales ademenitor intr-o sarabanda de pace profunda… De mic copil am iubit ploaia, si atmosfera ei, si sunetele ei profunde… Pacea si linistea interioara imi mingiiau timpanele si emotiile cele mai intime… Mai ales atunci cind inchideam ochii, ploaia de afara comunica intr-un fel deloc neplacut si simturile si starile mele… Toata noaptea a plouat surd si militar… Odata cu venirea toamnei – deja batrine – simt cum ma eliberez de spoiala verilor fara noima, a soarelui rinjit si fierbinte… Si era atita racoare in camera. Atita bucurie de racoare ocrotitoare. Ploaia mi-a patruns depresia si a inceput sa ma vindece incetul cu incetul, parca m-ar fi pregatit pentru perioada normala de viata pe care o asteptam de luni bune de zile… Pace si picuri de ploaie de toamna umeda si draga… Spre dimineata, atunci cind m-am trezit si m-am dat jos din pat, ploaia era tot acolo, adica – dincolo de geam – si-si urma caderile asteptate si dulci, peste sistemul meu nervos… Ploaia era la locul ei… Eu eram la locul meu… Toate se desfasurau, la locul lor, din inima mea, dar mai ales din centrii nervosi atit de obositi de lunile lungi de vara…

Ploua a impacare cu sine. Ploua a regasire… Ploua a liniste de apa limpede din izvoarele inalte ale cerului, pe care mina mea dreapta nu-l poate atinge… Si coada din neantul imaginar isi urmeaza cursul bucuriei peste toate imbicselile zilelor ce au trecut nelasind nimic in urma… Ploua a impacare cu sine… Ploua a regasire…

Imi ploua a vindecare…

Si ploua numai pentru mine…

Si odata cu ploaia, sufletul meu se leapada de toate mizeriile adunate de peste anul uricios si secetos… in asteptare botezului primei zapezi…

4 responses to “Toata noaptea a plouat…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa te binecuvanteze ploaia, Andrei… Pentru fiecare sunt suficienti stropi de ploaie cat sa limpezeasca orice apasare sufleteasca.

  2. Multumesc draga Sonia… Sa ne fie ploaia limpede si aproape…
    cu drag,
    adm

  3. Usually I do not read article on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, very nice post.

  4. thanks…adm

Lasă un răspuns

