Mi-e iarasi dor de mine…   Leave a comment

Marti, 11 octombrie 2011

Ora: 9.11.31 AM,GMT

Sat Drincea, Comuna Punghina, jud.MEHEDINTI…

Mi-a iarasi dor de mine si de noptile mele pline de visari fara tagada, si degraba fierbinte ceai negru, rusesc… Mi-e iarasi dor de mama si de ochii sai blajini si putin umezi… Mi-e dor de stepele nesfirsite ale Rusiei mama… Mi-e dor de mine. Mi-e dor de inceputurile mele firave… Mi-e dor de cintecele mele… Mi-s dor de sunete si firave trairi… Mi-e dor… sa-mi fie dor de mine…

Si din uriasa nepasare care mi-a imbracat umerii de ani si ani de zile nu-mi mai ramine decit sa-mi fie dor curat de mine si de iluziile mele spulberate de o iarna tirzie si geroasa…

Mi-e dor de ceai. Mi-e dor de Andrei… Mi-e dor de Insomniile mele prelungi… Mi-e dor…

Lasă un răspuns

