LEVITEZ Adormit…   Leave a comment

Miercuri, 09 noiembrie 2011

Ora 10.44.47 AM, GMT

Bucuresti

Levitez in jurul dramei, spiritului meu aproape ingenuncheat… Afara vintul sufla frunzele galbene, involburindu-le cu o placere sora cu betia alcoolica… Nici un fel de reazem nu ma mai ajuta imediat. Inca, frica nu am simtit-o dindu-mi tircoale, inca deznadejdea nu imi este prietena si confidenta.. inca Iarna nu mi-a inghetat picioarele intr-asa fel incit sa nu mai pot pasi, dezinvolt… Levitez, adormit… Adormit, incerc sa ma infasor, dorindu-mi linistea drept prieten si sfatuitor intelept…

Mai este putin si zapada se va strecura pe pamint, molcom,  acoperindu-mi nelinistile cu o caldura nemaisimtita, nemaitraita…

Mai este putin si zapada se va strecura pe pamint, molcom,  acoperindu-mi nelinistile cu o caldura nemaisimtita, nemaitraita…

Mai este putin si zapada se va strecura pe pamint, molcom,  acoperindu-mi nelinistile cu o caldura nemaisimtita, nemaitraita…

Lasă un răspuns

