Dintre toate gindurile lumii…   2 comments

Miercuri, 23 noiembrie 2011

Ora: 11:15:23 AM, GMT

Bucuresti

Dintre toate gindurile lumii…

In dimineata asta, dintre toate gindurile lumii noastre tacute, unul singur mi-a rascolit inima, mingiindu-ma… Puterea gindului si a credintei duse pina la capatul rabdarilor celor mai profunde… Mi-am imaginat atunci, cit de placuta este starea de reverie calda, cuprinsa de bratele noi ale unei femei frumoase… Iubesc si tinjesc dupa lumina interioara purificata de cascada limpede de munte limpede… Si mi-e gindul dus intre sarut si uitare, intre umezeala si dorinta, intre uitarea de sine si constientizarea nevoii de fi iubit… Mi-e dus si gindul si placerea desfriului moale si dulce… Ah!, tu desfriu, conjugat… Ah!… tu uitare… Ah!… tu, nevoie de alegere si desfatare… Ah!… tu licoare imbatatoare savirsita din toate sevele interzise ale lumilor noastre tacute, uitate… desavirsite.. innecate in pacate… Ah!… Tu, Pacat primordial… astazi iti aduc prinosul meu de desfiintare…

Mi-e dus si gindul si placerea desfriului moale si dulce… Ah!, tu desfriu, conjugat… Ah!… tu uitare… Ah!… tu, nevoie de alegere si desfatare… Ah!… tu licoare imbatatoare savirsita din toate sevele interzise ale lumilor noastre tacute, uitate… desavirsite.. innecate in pacate… Ah!… Tu, Pacat primordial… astazi iti aduc prinosul meu spre desfiintare…

Mi-e dor de Tine, FEMEIE APA, dulce desfrinata, dulce adulata si usor imbratisata… Mi-e dor de TINE, PACAT PRIMORDIAL… astazi iti aduc prinosul meu spre desfiintarea cea mai dulce, cea mai amara, dintre TOATE, cea mai sarata… dintre toate UITATELE mele NEUITATE…

2 responses to “Dintre toate gindurile lumii…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Femeia Apa va salaslui in tine cata vreme nu o vei vinde uitarii. Prinosul de desfiintare adus de tine e ofranda simtirii adormite, nu apuse. Frumosul sufoca uratul tocmai prin maretia prezentei sale eterne.

  2. Si acum simt in gura, esenta ceaiului negru, baut cu smerenie, la gura focului neostoit… Te imbratisez…

Lasă un răspuns

