VISUL MEU UMED…   Leave a comment

Luni, 28 noiembrie 2011

Ora: 09.04.12. AM, GMT

Bucuresti

VISUL MEU UMED…

pentru Gabi…

Azi noapte te-am visat incontinuuuuu… Incontinuu, perpetuuu, circular, ancestral… Toata noaptea te-am visat, inlantuita, transpirata, uitata in bratele mele, in gindurile mele, in dorintele mele… Azi noapte am avut un vis… complet…umed… Visul meu umed… m-a dat jos din pat ametit si fericit…

Am trait o stare de spirit teribila si de o excitatie si desfiintare maxima, cum numai cu tine am trait in ultimul timp…

Te-am fotografiat in zeci de fragmente, in zeci si sute de idei si imagini… si ne-am iubit cu o frenezie de neuitat… Mi s-a facut un dor de tine cumplit…As da orice sa te vad si pentru o jumatate de ora…

Tu ce ai mai facut?…Cum mai iti este viata?  Zbori in tariile cerului, pentru scaldarea in albastru… nu-i asa?… Si zbori, tot singura, asa cum ai facut-o de atitea ori in ultimii ani…ani grei pentru sufletul tau… Nu-i asa?… In vis te-am simtit…In vis ne-am iubit… In vis, ne-am diluat emotiile pina la imbatare, pina la nesuflare…

Tot asa de zbuciumata si de nebuna?… Te-as lua cu mine pret de citeva zile si as pleca undeva unde sa fim numai noi doi… singuri si uitati…

Mi-e dor de tine, de zimbetul de tau, de risul tau, de parfumul tau, de pielea ta fina… de respiratia ta proaspata…

Oh, Gabi… demult nu am mai trait o asa explozie de emotii si inaltare in sentimente si trairi… si apoi scufundarea urmata de o ameteala dulce si tare, profunda, abisala… de un albastru desenat pina la negrul cel mai adinc…

As vrea sa fii bine si sanatoasa…

Astept rindurile tale de intimpinare cu emotia primei mele pipairi timide pe sub rochie… rochia aceea alba cu buline rosii… O mai tii minte?..

Te iubesc si iti doresc o zi luminoasa…

Scrie-mi si scrie-mi mult despre tine si despre trairile tale… Coboara in mine pentru un lung sir de minute, despre care sa nu vorbim nimic, pe care doar sa le traim, pe care doar sa le adunam in manunchiuri de verde primavaratec, de verde interzis…

Lasă un răspuns

