Din decembrie mi-am incropit Speranta…   Leave a comment

Simbata, 03 decembrie 2011

Ora, 10:11:11 AM, GMT

Bucuresti

Din decembrie mi-am incropit Speranta…

Din decembrie mi-am incropit Speranta, unei noi si profunde renasteri, unei noi si adinci prefaceri… Din decembrie, astept cuminte bucurie revenirii la sinea-mi atit de draga, la padurile mele primare, la lacrimile mele neirosithe…

Totul in jur pare crescut intr-o devalmasie fara cap si fara coada… Totul in jurul meu, pare sa se fi uscat inainte de vreme, parka dintr-o ambitie prosteasca fara precedent… Chiar si credinta intr-o lume mai buna si ma asezata pe fundatii morale nu-mi mai creaza nici o stare de echilibru atit de necesar, atit de dorit, atit de visat, atit de conservat… Starea mea in general, este proasta. Lipsa oricarei perspective ma spala pe dinauntru in valuri sarate, mari si neprietenoase…

Mi-e sufletul rastignit pe o cruce intre doua aripi care nu mai filfiie, care nu se mai zbat, care nu ma mai sustin… Ma strecor in uriasa coloana de suflete rastignite care urca, impotriva vointei lor, Golgota noastra cea de toate zilele… Golgota noastra neinteleasa… Golgota noastra nepaminteana… Golgota noastra stinsa de plinsete intunecate…

Lasă un răspuns

