DEFINITIA FEMEII APA…   2 comments

Joi, 08 decembrie 2011

Ora, 08:17:59 AM, GMT

Bucuresti

DEFINITIA FEMEII APA…

Parafraza in Completare dupa Sonia Irina RAUSS…

…pentru Gabriella…

Tu esti cerul
Eu sunt marea.
Tu esti visul
Eu, visarea.
Tu esti gandul
Eu sunt clipa.
Tu esti zborul
Eu, aripa.
Tu esti ceasul 
Eu, secunda.
Tu esti valul
Eu sunt unda.
Tu esti mana
Eu sunt gestul.
Tu faci totul
 Eu fac restul.
Tu esti zambetul 
Eu fata.
Tu esti gerul
Eu sunt gheata.
Tu esti cantecul
Eu glasul. 
Tu, cararea
Eu sunt pasul.
*
Tu esti noaptea
Eu sunt Luna.
Tu esti Unul
Eu sunt Una.
Tu esti cartea
Eu sunt semnul.

Pe deasupra apei ploii, pe de-a-ntregul

meu si-al ploii, apa zamislita-n palme

ce cutremura armura buzei mele pe-a ta gura…

Simbioza si pacate rasculathe

de departe…
Tu , copacul
Eu sunt lemnul.
Tu esti vantul
Eu sunt dorul.
Tu, pamantul
Eu, izvorul…

Si-mi ramine sentimentul cald intins in tot eternul…

Si-mi ramine amintirea ta…

Pe deasupra apei ploii, pe de-a-ntregul

meu si-al ploii, apa zamislita-n palme

ce cutremura armura buzei mele pe-a ta gura…

Simbioza si pacate rasculathe

de departe…

2 responses to “DEFINITIA FEMEII APA…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ti-i dor… E bine ca ti-i dor. Chiar daca doare.
    Multumesc pentru poezie, are alta fata desenata la tine.

  2. Dorul doare…parafraza in completare, mingiie peste tot…
    te imbratisez…
    adm

Lasă un răspuns

