ICR – Institutul Cultural Roman – Prinos, Mirare si Acceptare…   2 comments

Prinos, Mirare si Acceptare...

2 responses to “ICR – Institutul Cultural Roman – Prinos, Mirare si Acceptare…

Subscribe to comments with RSS.

  1. AMINTIRI ….

    De-a lungul drumului erau
    Flori de camp si iasomie ,
    Un cer albastru fara nori,
    Pace adanca-n campie .
    Eram copila cand mergeam
    Cu mama pe acel drum
    Cand poposeam si culegeam
    Flori de camp si iasomie .
    Cununa imi faceam
    Si mandra o purtam
    Mama o fata are
    Isteata si iubita
    Si fata o mama are
    Mult adorata si cuminte.
    Privind spre cer doream sa vad
    Stropi de noroc si iasomie
    Pace adanca , soare , cald ,
    Din cand in cand o ciocarlie
    In univers totu-i bazat
    Pe o perfecta armonie
    In inima-mi imensa cat e cerul
    Eu tot vroiam sa pot
    descoperi misterul.
    Tu soare , tu luna , voi stele ,
    Spuneti- mi , totul este etern ,
    Cand sufletul urca-n cer ? de Adriana Achihaei Botez

    Adriana Achihaei Botez (FACEBOOK -Ariadna Adriana )
  2. Mi se pare ca au trecut 1000 de ani de atunci… Multumesc pentru vizita…

Lasă un răspuns

